مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار گلستان:

اجازه تبدیل پارکینگ‌ها به واحدهای مسکونی را نمی‌دهیم

عصر ساختمان:شهردار گلستان با تأکید بر اهتمام ویژه مدیریت شهری در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: به هیچ وجه اجازه تبدیل پارکینگ‌ها به واحدهای مسکونی را نمی‌دهیم.

اجازه تبدیل پارکینگ‌ها به واحدهای مسکونی را نمی‌دهیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، بهروز کاویانی شهردار گلستان صبح امروز در بازدید میدانی از فاز یک سبزدشت شهر گلستان به جهت ارزیابی از ساخت و سازهای در حال انجام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری گلستان به هیچ وجه اجازه تبدیل پارکینگ‌ها به واحدهای مسکونی را نمی‌دهد.

    وی با تأکید بر عزم جدی مسئولان مدیریت شهری در امر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: همواره به تمامی مدیران شهرداری نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید کرده‌ایم و در شهرداری گلستان اهتمام ویژه‌ای در مقابله با پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز وجود دارد.

    شهردار گلستان با اشاره به بازدید امروز خود از منطقه سبزدشت تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازها در این شهر باید به صورت مستمر صورت گیرد تا شاهد ساخت وسازهایی قانونی و مجاز باشیم.

    کاویانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازها تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب خوشبختانه نسبت به موضوع معماری اسلامی و ایرانی و ترویج این معماری در کشور نگاه مثبتی دارند و باید از این فرصت مغتنم حداکثر استفاده به عمل آید.

    وی خاطرنشان کرد: باید معماری شهرهای کشورمان به ویژه معماری شهر گلستان به گونه‌ای باشد که هر کسی با دیدن آن متوجه هویت اسلامی و ایرانی این شهر شود.

    شهردار گلستان تأکید کرد: معماری شهرها باید نشان‌دهنده الگوی معماری جمهوری اسلامی باشد.

    کاویانی در پایان با اشاره به تأثیرگذاری معماری و نمای ساخت و سازها بر فضای سبک زندگی متذکر شد: باید هرچه ممکن است محیط زندگی شهر به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که تحقق سبک زندگی اسلامی راحت‌تر، امکان‌پذیر باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار