مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن عنوان کرد

پرداخت ۸ هزار فقره تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم تا پایان اردیبهشت ۹۶

عصر ساختمان- بانک مسکن تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از هشت هزار فقره تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن یکم به متقاضیان پرداخت کرد.

پرداخت ۸ هزار فقره تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم تا پایان اردیبهشت ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن از ابتدای راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم (خرداد 1394) تا پایان سال 95، تعداد  شش هزار و 998 فقره تسهیلات به متقاضیان خانه اولی پرداخت کرده است که این تعداد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به   هشت هزارو 375   فقره تسهیلات رسید.

    وی افزود: از این تعداد، دوهزارو 571  فقره تسهیلات در شهر تهران، چهار هزارو 429  فقره تسهیلات در مراکز استان‌ها و شهرهای با جمعیت بیش از 200 هزار نفر و یک هزار و  375  فقره تسهیلات در شهرهای زیر 200 هزار نفر پرداخت شده است.

    ایزدی در ادامه در مورد میزان سپرده گذاری در صندوق پس انداز مسکن یگم گفت:  تا پایان اسفندماه سال 1395 تعداد کل سپرده‌های متقاضیان در صندوق پس‌‌انداز مسکن یکم بانک مسکن 154 هزارو 81  فقره بود که این تعداد در اردیبهشت ماه سال جاری به 171 هزار و 652   فقره حساب رسیده است که این امر نشان می دهد  استقبال مردم از سپرده‌‌‌گذاری دراین  صندوق در حدود انتظارات اولیه بوده است.

    وی یادآور شد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم یک حساب برنامه‌ای بوده که متقاضیان می‌توانند تسهیلات صندوق را با حداکثر سپرده‌گذاری در حداقل زمان ممکن 12 ماهه دریافت نموده و یا در صورت افتتاح صندوق  با حداقل موجودی تعیین شده مدت انتظار بیشتری را برای دریافت تسهیلات سپری نمایند.

    مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن متوسط تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم در کشور 600 میلیون ریال عنوان کرد  که در صورت کسب متوسط موجودی 300 میلیون ریال توسط متقاضیان واجد شرایط، تسهیلات ظرف 12 ماه قابل پرداخت بوده و در صورت سپرده‌گذاری 100 میلیون ریال سقف تسهیلات 600 میلیون ریال پس از گذشت 36 ماه قابل پرداخت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو