مدیران خودروعصر اعتبار

هیئت امنای بازار، مهمان موقوفه صدرالعلما شدند؛

مهمترین مشکلات بازار تهران بررسی شد

عصر ساختمان- مهمترین مشکلات بازار در نشست میان هیئت امنای بازار بزرگ تهران و مسئولان ذی ربط بررسی شد.

مهمترین مشکلات بازار تهران بررسی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، بهزاد یعقوبی عضو هیئت امنای بازار بزرگ تهران با اشاره به ضیافت افطاری اوقاف در موقوفه صدر العلما که با حضور اعضای هئیت امنای بازار و مسئولان به منظور هم فکری و بررسی مسائل بازار تهران صورت گرفت، گفت: هیئت امنای و پیشکسوتان بازار به همراه جمعی از مسئولان منطقه12 مهمان موقوفه مرحوم صدر العلما بودند که در این نشست برخی از مهمترین معضلات بازار مطرح شد و هیئت امنای بازار خواستار رفع این مشکلات شدند.

    نماینده اداره اوقاف ناحیه 3 بازار اضافه کرد: از مسئولان حاضر در این نشست می‌توان به حجت الاسلام سیدجلیل عظیمی رئیس اوقاف ناحیه سه، عابد ملکی شهردار منطقه، احمد کریمی دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف، سرهنگ امیری رئیس کلانتری بازار و توفیقیان رئیس اداره برق خیام اشاره کرد.

    وی افزود: در این جلسه حدود 70 نفر از هیئت امناها و پیشکسوتان بازار حضور داشتند که برخی از آن‌ها به مسائل موجود در بازار اشاره کردند.

    یعقوبی با اشاره به مهمترین مسائلی که در این جلسه مطرح شد گفت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، ضرورت ایجاد درمانگاه برای بازاری‌ها بود که قرار شد به صورت مشارکت و با همکاری شهردار منطقه و رئیس اوقاف ناحیه 3 عملیاتی شود.

    این عضو هیئت امنای بازار بزرگ تهران به دیگر موضوعات بازار اشاره کرد و گفت: ساماندهی باربرها از دیگر مسائلی بود که مسئولان ذی‌ربط قول دادند به زودی مرتفع شود. بحث راه اندازی بلندگوهای بازار بود که دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی بازار قول اجرای آن را داد.

    یعقوبی افزود: بحث روشنایی در شب بازار بود که این مشکل در برخی از بخش‌های بازار کاملاً مشهود است و تاریکی باعث ناامنی می‌شود. در این موضوع نیز قرار شد کارشناسان مکان‌هایی را که که هیئت امنا اعلام می‌کند، بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

    وی به بحث معتادان در بازار نیز اشاره کرد و گفت: در بخش جنوب غربی بازار بحث معتادان و نظم سرایدارهای آن جا را داریم که ریاست کلانتری بازار وعده جمع‌آوری معتادان و صدور کارت برای سرایدارها را داد.

    یعقوبی در خاتمه گفت: قرار شد در جلسه آینده که ماه بعد برگزار می‌شود خروجی عملیاتی این نشست بررسی شود و مشخص گردد چند درصد وعده‌ها عملیاتی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار