مدیران خودروعصر اعتبار

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن می‌شود

عصر ساختمان- نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن با رویکردی حرفه‌ای از ۲ تا ۵ آبان در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، در این نمایشگاه؛ ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، شرکت تعاونی‌های ساختمانی، انبوه سازان و تولید کنندگان مصالح و صنایع ساختمانی، نوین‌ترین تکنولوژی‌های ساختمانی، طرح ها، برنامه ها، تولیدات و خدمات حوزه صعنت ساختمان را به نمایش می‌گذارند.
    امیر فتوحی مدیرعامل سامانه ملی ساختمان کشور گفت: این نمایشگاه با شعار صنعت ساختمان ایران پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با حضور و مشارکت بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
    وی اضافه کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع در سالنهای اصلی مجموعه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و تاکنون حضور شرکت هائی از از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی، آلمان و فرانسه قطعی شده است.
    فتوحی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری سامانه ملی ساختمان کشور و شرکت تجارت گستر جهان نما برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن انواع تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها، مصالح و سنگ‌های ساختمانی، دکوراسیون، معماری، پوشش‌های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، انواع لوازم و تجهیزات برق و روشنایی، تأسیسات، لوله، اتصالات و شیر آلات، در و پنجره، یراق، رنگ، چسب، رزین و عایق، آسانسور و بالابر‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.
    علی اکبرزاده مدیرعامل شرکت تجارت گستر جهان نما نیز گفت:: در نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن همچین مشاوران و پیمان کاران، انبوه سازان، شرکت‌های تعاونی ساختمانی، رسانه‌های تخصصی و بانک‌ها، بیمه‌ها و موسسات حقوقی و خدماتی نیز خدمات خود را ارائه خواهند کرد.
    وی افزود: همچنین در این نمایشگاه مجموعه‌های خدمات مشاوره طراحی، معماری و دکوراسیون و مجموعه‌های مربوط به ساختمان‌های هوشمند، ساختمان‌های انرژی صفر، بهینه‌سازی فضای پارکینگ و مؤسسات ارایه دهنده سیستم‌های جامع مدیریت آپارتمان به ارایه خدمات خود می‌پردازند.
    اکبرزاده اضافه کرد: حضور همزمان فعالان بازار عرضه و تقاضای صنعت ساختمان از طریق اختصاص پاویون انبوه سازان و پروژه‌های بزرگ ساختمانی کشور، رعایت ترکیب کاملی از گروههای کالایی متنوع صنعت ساختمان، دعوت از مشتریان کلیدی و مهم حوزه ساختمان با رعایت تشریفات ویژه، حضور متولیان انجمن‌ها و نهادهای تخصصی دولتی و خصوصی صنعت ساختمان و برپایی غرفه نوآوری‌ها و شرکتهای دانش بنیان برخی از ویژگی‌ها و برنامه‌های نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن است.
    نخستین نمایشگاه بین المللی ساختمان و سازه‌های مدرن با هدف توسعه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین در ساختمان سازی، توجه به مقاوم و سبک سازی ساختمان ها، توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، معرفی خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های کشور در حوزه صنعت ساختمان، تبادل فناوری محصولات میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی، آشنایی تولیدکنندگان و صنعت گران با نوآوری ها، پیشرفت‌های سایر کشورهای پیشرفته و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی صنعت ساختمان برگزار می‌شود.
    برگزاری چند نشست علمی، آموزشی با حضور صاحبنظران و استادان دانشگاه‌ها و حضور برخی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و معاونان شهرداری‌ها، برخی از اعضای شوراری اسلامی شهر‌ها و مجمع سازان و دانشجویان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار