مدیران خودروعصر اعتبار

رونق مسکن بسیاری از مشاغل درهم تنیده این بازار را احیا می کند

عصر ساختمان- عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت خروج بازار مسکن از رکود، گفت: اگر تحرکی در این بازار رخ دهد به طور حتم با افزایش قیمت مسکن روبه رو خواهیم شد.

رونق مسکن بسیاری از مشاغل درهم تنیده این بازار را احیا می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خانه ملت ،محمد فیروزی با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن، گفت: تحرک بازار مسکن و رونق معاملات در آن منوط به اتخاذ سیاست‌هایی منسجم از سوی دولت است.

    نماینده مردم طنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رکود بازار موجب شده که تورم در قیمت مسکن وجود نداشته باشد، افزود: اگر تحرکی در این بازار رخ دهد؛به طور حتم با افزایش قیمت مسکن روبه رو خواهیم شد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ساماندهی بازار مسکن نیازمند سیاست‌های حمایتی و تشویقی است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون اقدام درخوری برای خروج مسکن از سوی دولت نشده و طرحی موفق در این حوزه عملیاتی نشده است.

    وی با بیان اینکه در خصوص بحث تسهیلات مسکن باید در اعطای وام به مناطق مختلف کشور توجه شود،‌ گفت: یکسان‌سازی تسهیلات برای تمامی مناطق یکی از ضعف‌هایی است که در سیاست‌ حمایتی دولت برای تحرک در بازار مسکن مشهود است.

    فیروزی با تاکید بر اینکه حرکت بازار مسکن موجب ایجاد اشتغال و تحرک بازار سرمایه نیز خواهد بود، تصریح کرد: دولت با در نظر گرفتن شهرهای بزرگ،‌ کلانشهرها و همچنین شهرهای کوچک و توان مالی مردم اقدام به ارایه تسهیلات مسکن کند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به هرم سنی کشور،تاکید کرد: دولت باید با اتخاذ تدابیری زمینه خانه دار‌شدن جوانان را فراهم کند؛زیرا اگر دغدغه مسکن برای جوانان مرتفع نشود، ازدواج آسان نیز زیر سوال خواهد رفت.

    فیروزی ادامه داد: در حال حاضر با رونق بازار مسکن بسیاری از مشاغل درهم تنیده در این بازار رونق یافته و بیکاری کم می شود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید سیاستی منسجم و شفاف در زمینه مسکن داشته باشد تا پس از رفع محدودیت‌ها و بهبود شرایط اقتصادی کشور بهبود وضعیت را شاهد باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی