مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد:

احداث مسکن خانواده‌های دو معلول به بالا در دستور کار بهزیستی است

عصر ساختمان- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تا پایان سال ۹۷ خانواده‌های دارای دو معلول به بالای شهری و روستایی صاحب خانه می‌شوند.

احداث مسکن خانواده‌های دو معلول به بالا در دستور کار بهزیستی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تهران نیوز ، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراوان خانواده‌های دو معلول به بالا برای تامین رفاه آنان مبلغ 30 میلیون تومان بلاعوض برای تامین مسکن در نظر گرفته شده است.

    وی گفت: برای خانواده‌های دو معلول به بالای شهری 15 میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان، 10 میلیون تومان سازمان بهزیستی کشور، 5 میلیون تومان خیرین مسکن‌ساز در مجموع بالغ بر 30 میلیون تومان و برای خانواده‌های دو معلول به بالای روستایی نیز 10  میلیون تومان بنیاد مستضعفان، 8 میلیون تومان سازمان بهزیستی کشور و 2 میلیون تومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع مبلغ 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: حدود 11 هزار و 300 نفر در سامانه بهزیستی کل کشور ثبت‌نام کرده‌اند و حدود 7 هزار و 300 نفر شهری و باقی روستایی بوده‌اند.

    وی با اشاره به خانواده‌هایی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، گفت: خانواده‌هایی که دارای این شرایط هستند و هنوز در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند با مراجعه به اداره بهزیستی محل سکونت خود می‌توانند ثبت‌نام کنند.

    وی در ادامه بیان داشت: حدود هزار و 800 واحد مسکونی احداث و به خانواده‌ها واگذار شده است و باقی واحدها 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که کلیه اصول ساختمانی و ایمنی در این واحدها انجام شده است.

    بندپی یادآور شد: واحدهای مسکونی تا پایان سال 97 به  11 هزار و 300 خانواده‌ای که  دارای شرایط و متقاضی بوده‌د تحویل داده می‌شود.

    وی گفت: استانداردسازی برای افراد معلول در واحدهای مسکونی در نظرگرفته شده است و ساختمان‌هایی که 2 طبقه به بالا هستند قطعاً دارای آسانسور است و برای معلولان به‌صورت کارشناسی  مناسب‌سازی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار