مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز در خرم آباد:

۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند سراسر کشور احداث شد

عصر ساختمان-مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند احداث شده و انتظار می‌رود ۵ هزار واحد دیگر تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند سراسر کشور احداث شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، کیومرث سلگی شامگاه شنبه در نخستین همایش خیرین مسکن‌ساز استان لرستان که در دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: انتظاری که در حوزه مدرسه و بهداشت و کارهای مشابه داریم نباید آن را در حوزه مسکن داشته باشیم چراکه مسکن به‌عنوان یک کالای گران و به‌عنوان کالایی که نیازمند حمایت­ و منابع متعدد است از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

    وی افزود: مراکزی که عام‌المنفعه هستند مانند مدارس و مسجد دارای متولی عمومی هستند و سالیان سال قدمت دارند و دانش‌آموختگان زیادی از آن بهره می‌­برند ولی مسکن پس از بهره‌برداری نیازمند تعمیر و یا ساخت‌وساز مجدد است پس همواره به مقوله مسکن به‌عنوان مسئله‌ای خاص باید توجه کرد.

    سلگی عنوان کرد: انجمن خیرین که در 120 شهرستان در سطح کشور و با  یک ترکیبی حدود هزار و 500 نفر به‌صورت افتخاری توانسته است 30 هزار واحد مسکن عملیاتی شده را که 20 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است را به کمک خیرین مسکن‌ساز به خانواده‌ها تقدیم کند.

    مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به همکاری با کمیته امداد گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد خمینی(ره) امضاءشده 11 هزار و 500 خانواده دارای حداقل دو عضو معلول  تحت پوشش انجمن خیرین مسکن‌ساز قرارگرفته‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه طرح اهدای مسکن به خانواده‌های دارای حداقل دو معلول یک برنامه پنج ساله است در طرح مسکن معلولان چهار هزار و 500 واحد عملیاتی شده که هزار و 500 واحد آن روزهای آینده افتتاح می‌شود.

    سلگی تأکید کرد: در حوزه مسکن نیازمند یک تنوع  در سطح ملی و استانی هستیم به جهت اینکه نوع نگاه به مسکن باید تغییر کند؛ نباید کل توان را بر روی احداث گذاشت و درزمینهٔ تعمیرات و کمک به رهن واحدها به خانواده­‌های نیازمند می‌تواند اقدامات خوبی انجام گیرد.

    وی با اشاره به کارهای جاری انجمن گفت: از 30 هزار واحد در سراسر کشور 20 هزار واحد مسکن  به اتمام رسیده و انتظار می‌رود پنج هزار واحد دیگر آن تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد و مابقی تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار