مدیران خودروعصر اعتبار

۴۴ هزار واحد مسکن مهر فارس در دولت تدبیر و امید تکمیل شد

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به تکمیل و تحویل بیش از ۹۸ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در این استان گفت: از این تعداد حدود ۴۴ هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است.

۴۴ هزار واحد مسکن مهر فارس در دولت تدبیر و امید تکمیل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا,  فیروز تکاور، دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر موجود در این استان هنوز تکمیل نشده که با توجه به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی آنها پیش بینی می شود که تا نیمه نخست امسال آماده واگذاری به متقاضیان شود.
    وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکنون 23 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل پروژه های مسکن مهر در این استان پرداخت کرده است.

    اهتمام ویژه دولت به راه های فارس
    مدیر کل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به اهتمام ویژه دولت به راه های این استان گفت: ظرف چهارسال گذشته 830 کیلومتر بزرگراه و یک هزار و 400 کیلومتر راه روستایی در این استان احداث شد.
    تکاور افزود: دولت همچنین توجه ویژه به طرح آزاد راه شیراز – اصفهان به عنوان یک طرح مهم ملی دارد و مجموعه این حمایت ها سبب شده که روند اجرای این طرح در سال های گذشته شتاب قابل توجهی گیرد.
    او اضافه کرد: این طرح تا سال 93 حدود 24 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در سال های 94 و 95 میزان پیشرفت این طرح به 55 درصد رسید.

    توجه ویژه دولت به پرداخت مطالبات پیمانکاران
    مدیر کل راه و شهرسازی فارس، میزان مطالبات پیمانکاران از این اداره کل را حدود سه هزار و 500 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به پرداخت این مطالبات به پیمانکاران دارد.
    تکاور اضافه کرد: امسال نیز با توجه به برنامه ویژه دولت برای تامین و پرداخت این مطالبات، شاهد پرداخت بخش قابل توجهی از این مطالبات خواهیم بود.
    وی ادامه داد: با وجود محدودیت های منابع مالی، دولت در سال های 94 و 95 حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کرد.

    سه طرح راه آهن در فارس در دست اجراست
    مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به در دست اجرا بودن سه طرح راه آهن در این استان گفت: این طرح ها شامل راه آهن شیراز – گلگهر به طول 349 کیلومتر، راه آهن شیراز – بوشهر – عسلویه به طول 644 کیلومتر و راه آهن شیراز – جهرم – لار – بندرعباس به طول 585 کیلومتر است.
    تکاور افزود: علاوه بر این طرح راه آهن شیراز – اهواز نیز در دست مطالعه است که احتمال دارد که از طرح راه آهن شیراز – بوشهر در فراشبند منشعب شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو