مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن خبر داد:

۱۵۰۰آهن‌فروش تعطیل منتظر نسخه‌پیچی دولت دوازدهم برای مسکن

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه دولت یازدهم از همان روزهای نخست حمله های زیادی را به مسکن مهر داشت،گفت: منتظریم ببینیم دولت دوازدهم چه نسخه ای برای رونق بخش مسکن می پبچد.

۱۵۰۰آهن‌فروش تعطیل منتظر نسخه‌پیچی دولت دوازدهم برای مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به اینکه بخش توزیع و فروش آهن همچنان با رکود روبه رو است، اظهار داشت: تا زمانی که بخش ساختمان از رکود خارج نشود اوضاع فروشندگان آهن خوب نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه دولت یازدهم از همان روزهای نخست فعالیت خود حمله های زیادی را به مسکن مهر داشت، افزود: اخیراً رئیس جمهور بر رکود مسکن تأکیده که در همین ارتباط منتظریم ببینیم دولت دوازدهم چه نسخه‌ای برای رونق بخش مسکن می‌خواهد بپیچد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان آهن  تصریح کرد: فعالان این حوزه همچنان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده با سازمان امور مالیاتی مشکل دارند که برطرف نشده است. این موضوع در کنار رکود بازار باعث شده تا ظرف سه سال گذشته در تهران 1500 واحد تعطیل شوند.

    آزاد با اشاره به اینکه در سایر استان ها نیز حدود 20 تا 30 درصد واحدهای فروش آهن تعطیل هستند، گفت: باید فکر اساسی در این رابطه انجام شود تا چراغ های خاموش این مغازه ها روشن شود.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر هر کیلو میلگرد با قیمت 1650 تومان و هر کیلو تیرآهن با قیمت 1750 تومان به فروش می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی