مدیران خودروعصر اعتبار

اعلام عمومی برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری

عصر ساختمان- فراخوان چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی ارائه شد.

اعلام عمومی برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، فراخوان چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی طی نشست خبری که پیش از ظهر روز 21 خرداد در سالن اجتماعات معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، داده شده است.

    این دوره از جشنواره با رویکرد مهمان نوازی و با بهره گیری از ظرفیت ها و ویژگی های ایران در ایجاد ارتباطات اجتماعی و پاسداری از ارزش های اجتماعی با همکاری سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان گردشگری برگزار می شود.

    حوزه های پذیرش آثار این جشنواره عکس، سفرنامه، ایده و فیلم است. شرکت کنندگان برای ارسال آثار تا 31 مرداد ماه مهلت دارند، انتخاب و داوری  آثار نیز نیمه اول شهریور ماه انجام خواهد شد. نیمه دوم شهریور نیز مراسم اختتامیه جشنواره، نمایش آثار و اهدای جوایز انجام می شود.

    نفر اول این جشنواره در بخش ایده لوح افتخار، کارت هدیه به ارزش 15 میلیون ریال و صنایع دستی دریافت خواهد کرد همچنین برای دریافت وام یک میلیارد ریالی با کارمزد 4 درصد نیز معرفی خواهد شد. در این بخش سه نفر برگزیده خواهند شد.

    در بخش سفرنامه ضوابطی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه سفرنامه ها باید شروعی تاثیرگذار بر خواننده داشته باشند موقعیت مکانی را خوب توصیف کرده، به بیان انگیزه و روایت اتفاقات سفر بپردازند. همچنین دارای جمع بندی بوده و خلاقیت در آن نیز دیده شود. درج نحوه دسترسی، حمل و نقل های محلی، امکانات اسکان در مقصد بیان شده باشد و پیش از این در جایی انتشار داده نشده باشد.

    در بخش فیلم نیز قالب های مورد پذیرش گزارش های فردی با موبایل، فیلم های تبلیغاتی سفارشی، گزارش های تلویزیونی، فیلم های حرفه ای و دانشجویی خواهد بود. همچنین در این نشست خبری اعلام شد که محدودیتی در قالب آثار داستانی، مستند، کلیپ ویدیو وجود ندارد.

    شرایط ارسال آثار در بخش عکس نیز این است که عکس های ارسالی باید در جغرافیای ایران و در فاصله زمانی سال 93 تا پایان مهلت ارسال اثر عکاسی شده باشد. هر هنرمند می تواند در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس شرکت کند عکس های ارسالی باید دارای حجم حداکثر 4 مگابایت و فرمت JPEG باشد. هر گونه دستکاری عکس که به مستند بودن آن خدشه وارد کند مورد پذیرش نخواهد بود.

    شرکت کنندگان برای حضور در این جشنواره محدودیت سنی ندارند و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب در امور نمایشگاهی و تبلیغاتی استفاده کند، همچنین شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از حوزه های پذیرش آثار می توانند به نشانی www.irantourismfestival4.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار