مدیران خودروعصر اعتبار

قالیباف در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری تهران

عصر ساختمان- شهردار تهران گفت: در حال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری تهران در دستور کار این نهاد قرار دارد و تا زمانی که این پروژه‌ها تکمیل نشود پروژه جدیدی در شهر تهران آغاز نمی‌شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه افتتاح خط 7 متروی تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این خط ظرفیت مسافربری را به 2 برابر افزایش می‌دهد، اظهار داشت: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطار هر 30 دقیقه خواهد بود اما به محض تزریق واگن تا 10 دقیقه آن را کاهش خواهیم داد.

    وی افزود: تا پایان دوره مدیریت شهری کل خطوط هشت‌گانه نهایی می‌شود، اگرچه این کار بسیار سخت و دشوار است.

    شهردار تهران با تاکید بر اینکه برای خرید واگن از شرکت واگن‌سازی متعلق به شهرداری تهران واگن خریداری می‌کنیم، گفت: به دنبال آن هستیم که روزانه یک واگن را به خط 7 وارد کنیم تا سرفاصله حرکت قطارها افزایش یابد.

    قالیباف ادامه داد: قراردادی با یک سرمایه‌گذار خارجی برای وارد کردن قطارهای بهتر به امضا رسانده‌ایم، چرا که تولید واگن با شرایط سخت و دشواری همراه است و دولت هم در حوزه هیچ کمکی به مدیریت شهری نمی‌کند.

    وی با بیان اینکه 15 پروژه نیمه تمام در شهر تهران وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: تا زمانی که این پروژه‌ها به اتمام نرسد هیچ پروژه جدیدی در شهر تهران آغاز نمی‌شود، چرا که اولویت شهرداری تهران تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

    شهردار تهران گفت: تکمیل خطوط 6 و 8 باغ کتاب، باغ پرندگان ادامه تونل حکیم غزه، بزرگراه امام رضا(ع) جزء اولویت‌های اقدامات شهرداری تهران محسوب می‌شود.

    قالیباف با اشاره به افتتاح خط 8 متروی تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) در فروردین ماه، افزود: مشکلی در خصوص تملک یکی از رستوران‌ها در این محدوده داشتیم که آن را برطرف کردیم و بعد از عید فطر به صورت کامل افتتاح می ‌شود.

    وی به پروژه ال‌‌آرتی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: این پروژه در حمل و نقل یک پروژه جدید محسوب می‌شود و در خصوص آن نیز مطالعات زیادی انجام شده اما به دلیل اینکه این پروژه به صورت bot اجرایی می‌شود منتظر ورود یک شرکت خارجی برای اجرای این پروژه هستیم، اگرچه در حال حاضر یک شرکت اروپایی برای اجرایی شدن این پروژه اعلام آمادگی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار