مدیران خودروعصر اعتبار

۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان در بوئین زهرا واگذار شده است

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا با بیان اینکه این شهرستان در حوزه احداث و واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در استان پیشتاز بوده است،گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تحویل شده است.

۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان در بوئین زهرا واگذار شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، پرویز یوسفی فخر افزود: 60 درصد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان قزوین در این شهرستان با 2 هزار و 900 واحد بود که تمامی آنها ساخته و به متقاضیان واگذار شد.
    وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا کمترین مشکل را در بخش مسکن مهر استان داشت، یادآور شد: همه واحدهای ساخته شده از کیفیت لازم برخوردار بوده اند.
    یوسفی فخر اضافه کرد: یکی دیگر از موفقیت های این نهاد، احداث مسکن مهر برای خانوارهای دارای 2 معلول بود که تاکنون 18 واحد در شهرها و 20 واحد در روستاهای این شهرستان احداث و به متقاضیان واگذار شده است.
    به گفته وی،برای تامین اعتبار این واحدها در شهرها 270 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 300 میلیون ریال به صورت وام و در روستاها نیز 180 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال نیز به صورت وام در نظر گرفته شده است.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: با توجه به اولویت دولت در بخش ساخت و واگذاری مسکن به خانوارهای 2 معلول، در صورت تامین اعتبارهای لازم در اسرع وقت نسبت به احداث و واگذاری مسکن به خانوارهای تک معلول نیز اقدام می شود.
    وی در پایان افزود: در حال حاضر 20 پرونده از مددجویان بهزیستی شهرستان بوئین زهرا که دارای 2 معلول هستند برای احداث مسکن مهر در این دستگاه وجود دارد.
    شهرستان بوئین زهرا به مرکزیت بوئین زهرا با پنج شهر و 118 روستای دارای سکنه در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی