مدیران خودروعصر اعتبار

هشت هزار و ۳۲۰ واحد مسکن مهر دراستان مرکزی به متقاضیان واگذار شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: هشت هزار و ۳۲۰ واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در این استان به متقاضیان واگذار شد.

هشت هزار و ۳۲۰ واحد مسکن مهر دراستان مرکزی به متقاضیان واگذار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدرضا رضافرح افزود: سهمیه استان مرکزی برای ساخت مسکن مهر 9 هزار و 300 واحد بود که تاکنون هشت هزار و 320 واحد آن با ساخته شده و فروش اقساطی به پایان رسیده است.
    وی اظهار کرد: 980 واحد باقی مانده از سهمیه مسکن مهر استان مرکزی در مراحل ساخت قرار دارد که ظرف مدت زمان تعیین شده به پایان می رسد و به متقاضیان واگذار می شود.
    وی بیان کرد: عملیات آماده سازی در 13 سایت مسکن مهر استان مرکزی به مساحت 111 هکتار با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال صورت گرفته است.
    وی گفت: مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به 2 بخش خود مالک و 99 ساله تقسیم شده که در استان مرکزی 99 ساله ها در 13 سایت در شهرهای آشتیان، تفرش و کمیجان واقع شده و آماده سای و تسطیع زمین در آن ها انجام گرفته است.
    وی گفت: تامین مسکن روستائیان و محرومان جامعه از وظایف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و بنیاد مسکن استان می گوشد این مهم را در استان محقق سازد.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه گفت: ساخت 27 مسکن برای خانوارهای 2 معلول با ارائه تسهیلات 180 میلیون ریالی بلاعوض، بخشی از فعالیت این نهاد انقلابی در سال گذشته است.
    رضافرح افزود: مقاوم سازی مسکن روستایی یکی از برنامه های بنیاد مسکن استان مرکزی در سال گذشته بود و تا کنون 31 هزار واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است.
    وی توضیح داد: مقاوم سازی پنج هزار واحد دیگر نیز امسال در این استان هدفگذاری شده است.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 528 واحد مسکونی کوی کوثر اراک تا پایان خرداد ماه و 200 واحد نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
    وی خواستارکمک مردم به حساب 100 امام (ره) شد و گفت: دولت نیز در سال تولید و اشتغال باید با فراهم کردن زمینه های اشتغال جوانان در روستاها آنان را برای زندگی در روستاهای خود ترغیب کند.
    حضرت امام خمینی (ره ) در 21 اردیبهشت سال 58 با صدور فرمانی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را برای تامین مسکن محرومان جامعه صادر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو