مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سیمان خاش پارسال هفت موفقیت ملی و استانی کسب کرد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با وجود سایه افکنی رکود بر اقتصاد و تولید کشور، این شرکت پارسال هفت موفقیت مهم در عرصه های ملی و استانی کسب کرده است.

مدیرعامل سیمان خاش پارسال هفت موفقیت ملی و استانی کسب کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا, خسرو جامعی اظهار داشت: شرکت سیمان خاش با همت و توان نیروهای سخت کوش خود توانسته در حوزه های مختلف صادراتی، کیفیت تولید، واحد نمونه تولیدی حامی حقوق مصرف ‌کننده، واحد نمونه صنعتی و معدنی، واحد نمونه صنعتی در حوزه محیط‌ زیست و گواهینامه استاندارد بین المللی به موفقیت برسد.
    وی کسب رتبه نخست در بین شرکت‌های سیمانی، رتبه چهار در بین شرکت‌های زیر مجموعه شستا (شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) برای دومین سال پیاپی ، انتخاب واحد نمونه و برتر صادراتی سیستان و بلوچستان، انتخاب واحد نمونه صنعت سبز در کل کشور، دریافت تندیس واحد نمونه از سوی اداره کل استاندارد، دریافت تندیس واحد نمونه تولیدی برتر حامی حقوق مصرف ‌کننده، دریافت لوح تقدیر کارآفرین برتر و کسب مقامات کشوری و استانی در مسابقات ورزشی را از جمله موفقیت های عمده شرکت سیمان خاش ذکر کرد.
    وی ادامه داد: توجه ویژه به بخش بازاریابی و فروش با توجه به محدودیت بازار، مخاطرات فراوان منطقه ‌‌ای، وجود رقبا و بعضا رقابت‌های ناسالم حاکم بر بازار داخلی و صادرات و پایش مستمر و بازاریابی گسترده را ایجاب می ‌کند.
    وی افزود: حفظ سهم بازار داخلی با وجود کاهش مصرف سیمان در سال 94 و 95 و تشکیل سبد صادراتی از برنامه‌های اجرا شده این شرکت است.
    مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: تامین و توزیع بهنگام محصولات، آن هم با کیفیت و قیمت مناسب جزء وظایف اساسی تولید کنندگان است.
    جامعی اظهار داشت: حفظ و توسعه سهم بازار داخلی به ویژه تحویل سیمان به پروژه‌های استراتژیک منطقه از جمله راه ‌آهن زاهدان - چابهار، سد کهیر و غیره با وجود کاهش مصرف سیمان در سال 95 و تشکیل سبد صادراتی از برنامه‌های اجرا شده این شرکت است.
    وی بیان کرد: 346 هزار تن انواع محصولات شرکت سیمان خاش پارسال صادر شده است.
    وی ادامه داد: تحقق کامل بودجه شرکت در سال 95 و نیل به کلیه اهداف تعیین‌ شده ناشی از عملکرد مطلوب شرکت در این سال مالی بوده است.
    وی افزود: با توجه به وجود مشکلات حاکم بر بازار سرمایه ارزش سهام شرکت سیمان خاش پارسال از ثبات مطلوبی برخوردار بوده است.
    مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: با وجود مشکلات نقدینگی حاکم بر تمام واحد های تولیدی با بهره گیری از تسهیلات بانکی مدیریت منابع مالی و تبدیل دارایی های غیر مولد در کنار عملکرد اجرایی مناسب، تمام برنامه های شرکت به طور کامل عملیاتی و اجرا شده است.
    جامعی اظهار داشت: حفظ استانداردهای ملی و بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت IMS، استاندارد محصول اروپا CE، سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO17025، سیستم مدیریت رضایت مشتریان ISO10000 و همچنین اخذ گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2011 برای نخستین بار و بازنگری سند راهبردی شرکت با رویکرد حفظ و توسعه بازار در افق پنج ‌ساله آتی به همراه تدوین ماموریت، چشم‌انداز، استراتژی‌ها، اهداف جدید، بازنگری کمیته‌ها و اعضای کارگروه‌ها و به ‌روزرسانی اهداف کلان و خرد و برنامه‌های مدیریتی از اقدامات صورت گرفته در سال 95 است.
    شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی