مدیران خودروعصر اعتبار

نبود آسانسور تنها مشکل پروژه مسکن مهر بهار

عصر ساختمان- رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان بهار گفت: عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر در این شهرستان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همه ساکنان آن مستقر شده‌اند و تنها مشکل آن در حال حاضر برقرار نبودن آسانسور است.

نبود آسانسور تنها مشکل پروژه مسکن مهر بهار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صما، مسعود رستمی افزود: شهرستان بهار در مجموع دارای 320 واحد مسکن مهر در قالب چهار بلوک است که همه این واحدها به بهره‌برداری رسیده‌اند و ساکنان در آن مستقر هستند.

    وی ادامه داد: انشعابات و آسفالت محوطه همه این واحدها به اتمام رسیده و تنها مشکل مربوط به آسانسور است که هنوز در سه بلوک این مجتمع‌ها به بهره‌برداری نرسیده است.

    رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان بهار به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه روکش آسفالت محور غار علیصدر که سال 94 آغاز شده بود، به طول پنج کیلومتر به انجام رسیده و راه‌سازی و اصلاح مسیر محور مهاجران به طول 800 متر و روکش کامل این محور به طول 6.5 کیلومتر امسال به اتمام رسیده است.

    وی از اصلاح راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: روکش آسفالت محورهای روستایی دستجرد، لتگاه، آقبلاق، ورودی لالجین و مسیر کارخانه قند به پلیس راه در مجموع به طول 8.5 کیلومتر که امسال آغاز شده بود، به بهره‌برداری رسیده است.

    رستمی افزود: روکش و آسفالت محور سنندج- کرمانشاه به طول 8.5 کیلومتر در حال انجام بوده که عملیات اجرایی آن 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    وی از احداث راه جدید روستای بهادربیگ خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح 70 درصد پیشرفت را نشان می‌دهد، به طوری‌که این پروژه در حال حاضر به مرحله بیس و آسفالت رسیده، اما به علت شرایط جوی فعلا قادر به آسفالت آن نیستیم.

    رستمی به اصلاح 6 نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پل لتگاه، تقاطع هارون‌آباد در محور غار علیصدر و پیچ دهنجرد از جمله نقاط حادثه‌خیز استان بوده که با ایمن‌سازی جاده‌ها، نصب گاردریل، نصب تابلو و تعریض راه به اصلاح آنها همت گماشته شده است.

    وی بافت فرسوده شهرستان را در حدود 45 هزار مترمربع تخمین زد و افزود: مرحله اول مطالعات و شناسایی این بافت با همکاری شهرداری صورت گرفته که برای بهسازی آن نیازمند تخصیص اعتبار به این بخش هستیم.

    وی در پایان از حضور اکیپ‌های زمستانی در جاده‌های این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: از نیمه دی‌ماه طرح زمستانی را آغاز می‌کنیم که در این طرح سه محل را برای استقرار اکیپ‌ها درنظر گرفته‌ایم، مرکز اداره بهار، گردنه همه‌کسی در محور سنندج، راهدارخانه رسول‌آباد در محور کرمانشاه و صالح‌آباد از جمله این نقاط هستند که در مجموع شامل 40 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب و 56 پرسنل نیروی انسانی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو