مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در البرز

عصر ساختمان- ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر با تسهیلاتی که دولت یازدهم برای تکمیل این واحدها اختصاص داده تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

تحویل بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، با وجود مشکلات فراوان در پروژه های مسکن مهر که از آغاز ساخت این واحدها وجود داشت وبی توجهی درتامین زیرساخت های لازم برای آن دردولت گذشته،
    دولت یازدهم به دلیل اینکه شهروندان بسیاری برای خانه دار شدن در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده بودند، با اهتمام ویژه تکمیل آنها در سراسر کشور را دنبال کرد و تسهیلات خوبی نیز برای آن اختصاص داد.
    تاکید دولت یازدهم از ابتدا تحویل واحدهای مسکونی به طور کامل و با تامین همه زیرساخت ها و انشعابات لازم بود تا هنگام اسکان مردم در این واحدها هموطنان با سختی مواجه نشوند.
    با وجود مشکلات اعتباری موجود دولت یازدهم 850 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل داده تا به وعده خود برای تامین حقوق مردم به خوبی عمل کند.
    از مجموع 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تعریف شده در کشور، یک میلیون و 935هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و 820 هزار واحد هم تحویل داده شده است و البته 110 هزار واحد بدون متقاضی هم در کشور وجود دارد.
    در استان البرز امروز بسیاری از واحدهای مسکن مهر در مرحله تکمیل مراکز خدماتی قرار دارد تا مردم با اشتیاق وافر در این واحدها سکونت کنند.
    90 هزار و 379 واحد سهم استان البرز از مسکن مهر بوده که 43 هزار و 500 واحد با تسهیلاتی که دولت در اختیار قرار داده تحویل متقاضیان شده است.
    تعداد قابل توجهی از پروژه های مسکن مهر در این دولت ساماندهی شد و افزایش سقف تسهیلات بانکی از 30 به 40 میلیون یکی از آن امتیازاتی بوده که در دولت یازدهم پیگیری و اجرایی شد تا از 90 هزار واحد در استان البرز، 43 هزار 500 واحد تحویل مردم شود.
    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره عزم دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر، گفت: دولت یازدهم مصمم است تا پایان این دوره از دولت تمامی طرح‌های مسکن مهر را تکمیل کند.
    محمدباقر نوبخت خاطرنشان کرد: در سال جاری یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات این بخش از جمله برای تامین آب و برق پرداخت شده است.
    نوبخت همچنین خاطرنشان کرد که این اعتبار از سوی دولت یازدهم اختصاص داده شد تا واحدهای مسکن مهر برای مردم ارزان تر تمام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی