مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت صنایع سیمان سیستان:

قسمت اعظم ‌بازار کابل و قندهار در دست سیمان سیستان است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت صنایع سیمان سیستان گفت: سیمان سیستان، موفق ترین شرکت سیمان کشور در تولید و تحویل در بین کارخانجات دارای ظرفیت مشابه است.

قسمت اعظم ‌بازار کابل و قندهار در دست سیمان سیستان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمدرضا احسانفر‌ در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در زاهدان بیان کرد: کارخانه سیمان سیستان در راستای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته، به طوری که علاوه بر ایجاد درآمد پایدار در منطقه سبب ایجاد اشتغال نیز شده و در دوران رکود اقتصادی و بیکاری، رونق را به سیستان اهدا کرده است.

    وی بیان کرد: کارخانه سیمان سیستان عمران و آبادانی را در منطقه ایجاد کرده که در این راستا قدردان زحمات تمامی پرسنل کارخانه هستم چرا که بدون بردباری، صداقت و وجدان کاری آنان هیچ گاه چنین موفقیت‌هایی در منطقه ایجاد نمی‌شد.

    احسانفر گفت: کارخانه صنایع سیمان سیستان، شرکت نخست کشور در شاخص فروش در میان شرکت‌های سیمانی و ساختمانی قلمداد می‌شود.

    مدیرعامل شرکت صنایع سیمان سیستان افزود: کارخانه سیستان در زمان بسیار کوتاه، زمانی که هیچ آبادی در منطقه وجود نداشت، ایجاد شد و ظرف 32 ماه در این منطقه دورافتاده راه‌اندازی شد.

    وی اظهار کرد: زمانی در این منطقه دورافتاده از منطقه صنعتی کشور برای کوچک‌ ترین موارد صنعتی، ناگزیر به مراجعه به شهر‌های اصفهان، تهران و مشهد بودیم اما با ایجاد این کارخانه در این مدت رکورد زمان ساخت کارخانجات، یک میلیون تنی سیمان در کشور شکسته شد.

    احسانفر خاطرنشان کرد: این کارخانه با سرمایه‌گذاران صد در صد بومی استان تشکیل و بزرگترین واحد صنعتی تاریخ صنعتی سیستان و بلوچستان است.

    وی افزود: کارخانه صنایع سیمان سیستان این افتخار را دارد که هفتمین سال پیاپی به عنوان بزرگترین صادر کننده سیمان به افغانستان و چهارمین صادرکننده سیمان به پاکستان شناخته شود.

    مدیرعامل شرکت صنایع سیمان سیستان اظهارکرد: همه تلاش و نگاه ما بر این بوده  تا در این استان که به لحاظ اقتصادی بنیه ضعیفی در حوزه صادرات داشته است، نقش عمده و محوری ایفا کنیم و تمرکز بخش خصوصی را در این استان رقم زنیم.

    این مسؤول ادامه داد: در مجموعه کارخانجات سیمان سیستان تاکنون برای هزار و 100 نفر اشتغال پایدار به صورت مستقیم و برای بیش از 4 هزار نفر نیز اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.

    وی افزود: سال گذشته رکورد تولید و تحویل سیمان را در کشور شکسته‌ایم، بطوری که 15 درصد رشد نسبت به سال 94 داشته‌ایم. ‌تلاش کرده‌ایم کیفیت را سرلوحه کارمان قرار دهیم و بالاترین قیمت‌های فروش را در صادرات داشته باشیم.

    احسانفر با بیان اینکه امروز قسمت اعظم بازار کابل و قندهار در دست سیمان سیستان است، بیان کرد: ما سیاست‌های مرتبط با توسعه کشور را دنبال کرده‌ایم اما وقتی در کشور صحبت از کمک به توسعه تولید می‌شود باید مشکلات زیربنایی در این زمینه حل شود که توسعه ناوگان حمل و نقل در این راستا ضرورتی و مهم است.

    وی افزود: در حوزه حمل و نقل داخلی و بین المللی قریب 200 دستگاه کامیون، تریلی دارای کف، کمپرسی وظیفه توزیع سیمان را برعهده دارند و امسال برای حفظ بازار‌های صادراتی در کشور افغانستان 200 هزار تن سیمان را به صورت فله و یکجا به افغانستان فروخته‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو