مدیران خودروعصر اعتبار

نخستین کلینیک تخصصی استان اردبیل در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

عصر ساختمان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افتتاح نخستین کلینیک تخصصی استان در مشگین‌شهر خبر داد و گفت: برای احداث و تجهیز کلینیک تخصصی مشگین‌شهر بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبار طرح تحول نظام سلامت هزینه شده است.

نخستین کلینیک تخصصی استان اردبیل در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، قدرت اخوان‌اکبری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین‌شهر به دلیل تراکم بیماران بیشترین ضریب اشغال تخت در استان را دارد به طوری که این ضریب در مرکز درمانی مشگین‌شهر 93 درصد است.

    وی از افتتاح نخستین کلینیک تخصصی استان و بلوک زایمانی حضرت ولیعصر(ع) در آینده‌ای نزدیک در مشگین‌شهر خبر داد و افزود: برای احداث و تجهیز کلینیک تخصصی مشگین‌شهر بیش از 60 میلیارد ریال از محل اعتبار طرح تحول نظام سلامت هزینه شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت توسعه فضاهای درمانی برای خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به مردم شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی در این مرکز درمانی پاسخگوی نیاز شهرستان نبوده و با توجه به کمبود تخت حتی در راهروهای بیمارستان نیز تخت‌های اکسترا برای بستری بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    اخوان‌اکبری از تلاش و پیگیری برای توسعه فضاهای درمانی در مشگین‌شهر خبر داد و گفت: برای این امر به دنبال اخذ مجوز برای توسعه بیمارستان مشگین‌شهر به 215 تخت بودیم که خوشبختانه در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و بودجه لازم برای این امر پیش‌بینی شده است.

    وی تصریح کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده مردم شهرستان در مشگین‌شهر با معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات توسعه بیمارستان مشگین‌شهر تا 80 تخت با جدیت پیگیری شده که با تعیین پیمانکار برای اجرای این طرح شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مراجعات بالایی که در این مرکز درمانی وجود دارد کادر درمانی و خدمات‌دهندگان در بیمارستان مشگین‌شهر با مشکلات و شرایط سختی مواجه بوده و مردم نیز در زمینه دریافت خدمات با مشکلاتی مواجه هستند که اجرای طرح توسعه بیمارستان مشگین‌شهر می‌تواند بخش قابل توجهی از این مشکلات را کاهش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار