مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش سرانه های ورزشی اولویت مجموعه مدیریت شهری است

عصر ساختمان- شهردار شهر گلستان گفت: یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری افزایش سرانه های ورزشی است، و پروژه های زیادی در این زمینه در دست اجراست.

افزایش سرانه های ورزشی اولویت مجموعه مدیریت شهری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تهران نیوز ، بهروز کاویانی در ارتباط با پروژه پیاده‌رو سازی و سنگ فرش معابر گلستان، بیان داشت: کف‌پوش بتونی درجه یک آبتوس با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و متراژ 2250 متر مربع (15 سانتی متر عمق سنگ و 10 سانتی متر عمق بتن) در خیابان مدرس غربی (خیابان مدرسه) در حال سنگ فرش است.

    وی با بیان این‌که این طرح از سرعت پیشرفتی خوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر کارهای مطالعاتی ساماندهی طرح پیاده‌رو سازی و سنگ فرش بسیاری از معابر گلستان انجام شده است، و خیابان مدرس غربی به درخواست کسبه و اهالی محل با اجرای جدول‌گذاری جوی آب، زیرسازی و تعویض انشعاب آب و فاضلاب، تعوض پل‌های بتنی و فلزی در کوچه های منتهی به خیابان مدرسه، سنگ فرش پیاده رو و خیابان مدرسه با جدیت در حال انجام است.

    شهردار شهر گلستان با اشاره به احداث تنها سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی شهرستان بهارستان، تشریح کرد: با اهتمام شهرداری گلستان، فونداسیون پروژه احداث سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی (زورخانه) شهر گلستان، بتن‌ریزی شد.

    وی در تشریح این پروژه، اظهار داشت: نخستین و تنها سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی (زورخانه) شهرستان بهارستان در زمینی به‌مساحت هزار و 50 متر مربع توسط شهرداری گلستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در سه طبقه با زیربنای هزار و 700 متر مربع در حال احداث است.

    شهردار شهرگلستان صمن ابراز رضایت از روند پیش روی پروژه زورخانه گلستان، تبیین کرد: احداث این پروژه که از فروردین سال جاری آغاز شده در مرحله بتن ریزی فونداسیون قرار دارد و با اهتمامی که شهرداری به اتمام پروژه‌های در دست اجرا دارد این پروژه در تابستان 1396 به بهره‌برداری خواهد رسید.

    وی در پایان باتوجه به اینکه ضعف زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان بهارستان وجود دارد، افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری گلستان افزایش سرانه‌های ورزشی در شهر گلستان است که علاوه بر پروژه یاد شده، مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت آماده بهره‌برداری است و مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب نیز پیشرفت مطلوبی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو