مدیران خودروعصر اعتبار

برند شهری یکی از نقاط قوت اصفهان برای جذب سرمایه گذاری است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت بین المللی روابط عمومی گردشگری ( KPRN) آلمان گفت: برند شهری،فرصتی‌ مناسب برای توسعه در صنعت گردشگری اصفهان است که زمینه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و سفر گردشگران کوله‌پشتی را فراهم می کند.

برند شهری یکی از نقاط قوت اصفهان برای جذب سرمایه گذاری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان به نقل از هانا کلبر (Hanna klebe) در نشست کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان، افزود: ارایه محصولات جدید در (lowseason) و تمرکز بر برند ایران و تاریخ تمدن این کشور نیز از جمله دیگر فرصت های این صنعت است.
    برند یک شهر در بردارنده ویژگی های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع مختلف آن شهر است که در زمینه های مختلف از جمله گردشگری کاربرد دارد.
    گردشگران کوله پشتی (backpacker tourist)، اصطلاحی جهانی است برای مسافرانی که برای سفر و گردش های خود به تنها حمل یک کوله پشتی اکتفا می کنند این افراد از دیگر گردشگران زمان بیشتری را در مقصد موردنظر طی می کنند.
    لوسیزن ( low season) فصل هایی از سال است که کمترین میزان گردشگری را دارد.
    به گفته هانا کلبر مدیرعامل شرکت بین المللی روابط عمومی گردشگری ( KPRN) آلمان، این کشور سومین کشور 'گردشگر فرست' دنیاست و سالانه 71 میلیارد دلار توسط آلمانی‌های برای بازدید از کشورهای جهان هزینه می‌شود.
    وی استقبال گرم میزبان، بازدید از اماکن تاریخی، آشنایی بافرهنگ کشورهای خارجی، ارتباط با مردم محلی، تغییر زندگی روزمره و تفریح را شش خواسته اصلی گردشگران آلمانی دانست.
    کلبر، برخورداری اصفهان از آثار تاریخی و فرهنگی ، امنیت سیاسی و مهمان‌پذیری را از ویژگیهای این استان برشمرد.
    وی افزود: ن آاگاهی از آثار تاریخی اصفهان، تبلیغات منفی برخی رسانه‌های غربی ، نبود زیرساخت‌های کافی، مشکل برقراری ارتباطات کلامی، نبود پروازهای مستقیم، نبود نماینده اصفهان در بازارهای هدف گردشگری را از نقاط ضعف صنعت گردشگری این شهر دانست که تهدیدی برای جذب حداکثری گردشگران بویژه از کشور آلمان می شود.
    رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان نیز در این نشست، گفت: توسعه صنعت گردشگری نیازمند توسعه در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.
    محمدرضا رجالی افزود: بخش سخت‌افزاری شامل زیرساخت‌های گردشگری، مراکز اقامتی و سیستم حمل‌ونقل و بخش نرم‌افزار آن مدیریت مقصد گردشگران و بازاریابی داخلی و خارجی است.
    وی اذعان کرد: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است که بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف بخوبی معرفی کنند.
    این نشست با هدف برنامه‌ریزی گردشگری اصفهان در تالار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
    به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان اصفهان 10 هزار و 500 گردشگر خارجی از 26 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان دیدن کرده ان که عمدتا اروپائی و از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا بوده اند.
    سال گذشته پیش نویس تفاهمنامه همکاری سه جانبه در اتاق بازرگانی اصفهان و در جلسه ای با حضور نمایندگان شهرداران اصفهان و فرایبورگ، و اتاق بازرگانی اصفهان تهیه و تدوین شد. که در صورت انعقاد این تفاهمنامه، طرف های یاد شده در زمینه های بازرگانی، گردشگری و سرمایه گذاری همکاری می کنند.
    حدود 16 سال است که اصفهان و فرایبورگ عقد خواهرخواندگی امضا کرده اندو در این مدت دو شهر در زمینه فرهنگی با یکدیگر همکاری کرده اند اما توسعه همکاری های اقتصادی بویژه در صنعت گردشگری از رویکرد جدید در روابط این دو شهر است.
    استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام نوروز است.
    استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است که از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار