مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۲۵ پروژه عمرانی در حوزه راه و مسکن استان اردبیل اجرا می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امسال ۲۵ پروژه عمرانی در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها، بازآفرینی شهری و رونق بخش مسکن در استان اردبیل اجرا می‌شود.

۲۵ پروژه عمرانی در حوزه راه و مسکن استان اردبیل اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، محبوب حیدری امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: 25 پروژه عمرانی در برنامه اجرایی سال 96 اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مربوط به حوزه‌های ساخت و توسعه راه‌ها، بازآفرینی شهری و رونق بخش مسکن قرار گرفته است.

    وی از اجرای باند دوم محور اردبیل به فیروزآباد خبر داد و افزود: از مجموع 82 کیلومتر اجرای باند دوم اردبیل به فیروزآباد 12 کیلومتر آن به اتمام رسیده و عملیات اجرایی پنج کیلومتر از آن با اعتبار 15 میلیارد تومان برای سال 96 پیش‌بینی شده است.

    حیدری با بیان اینکه 10کیلومتر از باند دوم اردبیل به مشگین‌شهر با هزینه 20 میلیارد تومان امسال احداث خواهد شد، تصریح کرد: 27کیلومتر از راه اصلی خلخال به فیروزآباد به زودی افتتاح خواهد شد و در ادامه همین پروژه کمربندی خلخال به طول 6 کیلومتر در دست اجرا است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: از 16کیلومتر بهسازی و بازیافت سرد محور خلخال به اسالم 4کیلومتر به اتمام رسیده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 کیلومتر از طول مسیر امسال و 6 کیلومتر مابقی در سال 97 انجام خواهد شد.

    وی گفت: پروژه راه شال به ماجولان که ماسوله را در استان گیلان به سمت اردبیل از بن بست خارج می‌کند به صورت مطلوبی پیشرفت داشته است و با توجه به تاکید استاندار اردبیل 10 کیلومتر از پروژه امسال و 10 کیلومتر سال بعد احداث خواهد شد.

    حیدری با بیان اینکه امسال 270 واحد پروژه تجاری، مسکونی وخدماتی آغاز شده و این پروژه‌ها تا پایان سال 98 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال 96 برای بازسازی هزار واحد مسکونی که در محلات هدف استان و بافت فرسوده قرار گرفته‌اند تسهیلات اعطا شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: پروژه‌هایی همچون بازگشایی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و اجرای کانال سنگی، ساماندهی محله گلمغان و بازآفرینی محله زیر نهر تراب پارس‌آباد، دره حسنعلی مشگین‌شهر و محله ایران آباد اردبیل از جمله این پروژه‌ها هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو