مدیران خودروعصر اعتبار

شهردارتهران:

تاافق ۱۴۰۴ پایتخت نیازبه ساخت هیچ بزرگراهی ندارد

عصر ساختمان- شهردار تهران با اشاره به بی نیازی شهر تهران به ساخت بزرگراه گفت: تا افق ۱۴۰۴ پایتخت نیاز به ساخت هیچ بزرگراهی ندارد.

تاافق ۱۴۰۴ پایتخت نیازبه ساخت هیچ بزرگراهی ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف روز شنبه در آیین افتتاح آکادمی کشتی شهید رضایی مجد در منطقه 11 تهران افزود: با توجه به این موضوع بر این اساس سرمایه و تلاش خود را بر توسعه خطوط مترو در پایتخت متمرکز کرده ایم.

    * هزینه دو هزار و 300میلیارد ریالی ساخت هر کیلومتر مترو درسال 94
    شهردار تهران هزینه سال جاری ساخت هر کیلومتر مترو در پایتخت را دوهزار و 300 میلیارد ریال ذکر کرد.
    وی افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی پیش رو، ساخت خطوط مترو را ادامه می دهیم.
    قالیباف با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بیشتر از هر زمان دیگری کار عمرانی در شهر تهران انجام می شود تصریح کرد: با بیان اینکه ساخت سالانه 25 کیلومتر مترو در شهر تهران در جهان بی نظیر است افزود:600 کارگاه عمرانی مترو به طور شبانه روزی در پایتخت فعال هستند.
    *اقلام فروشگاه های شهروندجنوب شهرباتخفف ویژه عرضه می شود
    شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قدرت خرید مردم در مناطق جنوب شهر پایین است گفت: به همین دلیل و به منظور حمایت از شهروندان ساکن دراین مناطق، فروشگاه های شهروند جنوب شهر پایتخت انواع پوشاک و مواد غذایی را تا نیمه دی ماه با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می کنند.
    وی با اشاره به گذشت چهار ماه از افتتاح فروشگاه شهروند این منطقه افزود:
    در این مدت براساس آمارها، میزان فروش این فروشگاه نسبت به دیدار شهروندان بسیار پایین بوده است.
    قالیباف با اشاره به اینکه براساس ارزیابی ها قدرت خرید شهروندان از محدوده خیابان انقلاب به سمت جنوب شهر به صورت غیرطبیعی کاهش یافته است تصریح کرد: با تدبیر شهرداری تهران شهروندان ساکن در محدوده جنوبی شهر تا روز 17 ربیع الاول مصادف با سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص)، می توانند اقلام پوشاکی و غذایی مورد نیاز خود را با تخفیف قابل توجهی از فروشگاه های شهروند خریداری کنند.
    وی تاکید کرد: این امتیاز از سوی شهرداری تهران برای شهروندان ساکن جنوب پایتخت درنظر گرفته شده اما در صورتی که شهروندان شمال شهر نیز خواستار خرید از فروشگاه های شهروند مناطق جنوبی تهران باشند مانعی برای این آنان وجود ندارد.
    شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش خدمت به مردم را بزرگ ترین فضیلت دانست گفت: مسئولان مدیون مردم، شهدا و امام شهدا هستند و باید از امکانات در اختیار خود برای گره گشایی از مسیر زندگی مردم استفاده کنند.
    قالیباف با بیان اینکه در تلاش، کار و خدمت به مردم چیزی کم نخواهیم گذاشت افزود: در دهه گذشته در منطقه 11 پایتخت، زیرساخت های خوبی از سوی شهرداری شامل خطوط بی آر تی، مترو و مسیرهای تردد ایجاد شده است.
    شهردار تهران خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی اسکندری واقع در منطقه 11 نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
    آیین افتتاح آکادمی کشتی شهید رضایی مجد با حضور شهردار تهران، شهردار منطقه 11 پایتخت، ولی الله شجاع پوریان و عبدالمقیم ناصحی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز شنبه برگزار شد که در پایان این آیین نیز از مادر شهید رضایی مجد، پدر شهید ارومیان و مادر شهیدان رکاب گردان از شهدای این منطقه قدردانی شد.
    همزمان با این آیین،بهره برداری از 63 پروژه شهری، ورزشی،ترافیکی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی منطقه 11 شهرداری با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار