مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان صنعت معدن استان اردبیل:

۱۷ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری رسید

عصر ساختمان- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۱۷ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

۱۷ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته و با پرداخت تسهیلات رونق تولید 17 طرح صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد در استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

    وی بیان کرد: هفته گذشته دستورالعمل پرداخت تسهیلات و رونق تولید توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد که ما با مدیران بانکی جلسه‌ای را برگزار کردیم تا راهکارهای عملی در پرداخت این تسهیلات را مورد ارزیابی قرار دهیم.

    عاملی تصریح کرد: در کمیته بررسی به شکل مفصل طرح‌ها مورد توجه قرار گرفت و قرار شد مشکلات واحدهای تولیدی که تنها مشکل مالی نیستند، مورد توجه و عارضه‌یابی قرار گیرد تا با همکاری شرکت‌های فنی و مهندسی و ارائه مشاوره‌های مؤثر موانع و مشکلات برطرف شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ با وجود اعلام آمادگی بانک‌های عامل در استان برای پرداخت این تسهیلات هنوز بانک مرکزی ابلاغیه‌ای در این زمینه نفرستاده که قرار شد به محض صدور این ابلاغیه متقاضیان به بانک‌ها معرفی و پرداخت تسهیلات آغاز شود.

    وی افزود: تاکید اصلی امسال وزارتخانه تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است که حداکثر با پرداخت دو میلیارد تومان تسهیلات با پیشرفت بالای 60 درصد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شاهد رونق چرخه اقتصادی کشور و تثبیت رشد هشت درصدی اقتصاد در کشور باشیم که امسال با اولویت تولید، اشتغال و صادرات از واحدهای صنعتی حمایت می‌کنیم و تمام تلاشمان بر این است تا مشکلات و موانع را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار