مدیران خودروعصر اعتبار

حریق گسترده در شهرک صنعتی سالاریه/ کارگاه‌های تولید رنگ در آتش سوخت

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی ازحریقی گسترده در شهرک صنعتی سالاریه واقع درحوالی چرمشهر ورامین خبر داد.

حریق گسترده در شهرک صنعتی سالاریه/ کارگاه‌های تولید رنگ در آتش سوخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، سید جلال ملکی  گفت: ساعت 9 و 44 صبح امروز آتش سوزی در شهرک صنعتی سالاریه حوالی چرمشهر ورامین به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

    وی افزود: یک ایستگاه سازمان آتش نشانی به عنوان نیروی کمکی درمحل حادثه حضور پیدا کرده، زیرا ورامین خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه زمان حضور آتش نشان‌ها اظهار کرد: زمانی که آتش نشان‌های تهران در محل حضور پیدا کردند نیروهای آتش نشانی شهرهای سالاریه، چرمشهر، ورامین و پاکدشت در محل حضور داشتند واین نشان از حریق گسترده بود.

    ملکی ادامه داد: یک مجتمع کارگاهی که محلی برای تهیه و همچنین نگهداری موادی از جمله رنگ و تینر بود دچارحریق شده و آتش درحال سرایت بود.

    وی با بیان اینکه سه سوله این مجتمع کارگاهی به طورکامل درحریق سوخت، تصریح کرد: سه سوله 500 متری به طورکامل درآتش سوخت و در دقایق اولیه حادثه شاهد انفجارهایی بودیم.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: دیوار‌ها و همچنین سقف‌های سوله‌ها به طور کامل دچار حریق شده وشاهد تخریب آن‌ها بودیم.

    ملکی درپاسخ به این پرسش که آیا این حادثه مصدوم نیز داشته است یا خیر؟ گفت: خوشبختانه کارگران این سوله‌ها پیش از گسترش آتش از محل خارج شده و شاهد مصدوم شدن شهروندان دراین حادثه نبودیم.

    وی با اشاره به خسارت مالی گسترده در پی حریق سوله‌های تهیه وتولید رنگ و تینر اذعان کرد: خسارت‌های مالی این حریق بسیار گسترده بود امامیزان دقیق آن از سوی آتش نشان‌های ورامین اعلام خواهد شد.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص زمان پایان عملیات آتش نشان‌ها بیان کرد: پس ازمهار کامل حریق آتش نشان‌ها ساعت 12و 20 عملیات خود را به اتمام رسانده و مکان را تحویل آتش نشانی ورامین دادند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار