مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کرمانشاه:

طر‌ح‌های مسکن مهر استان کرمانشاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند

عصر ساختمان- مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: طرح‌های مسکن مهر استان کرمانشاه تحت نظر راه و شهرسازی استان در مجموع با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

طر‌ح‌های مسکن مهر استان کرمانشاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عبدالرضا غفوری اظهار داشت: از ابتدای طرح مسکن مهر برای مناطق بیش از 25 هزار نفر جمعیت استان در مجموع 47 هزار واحد مسکن مهر تحت نظر راه و شهرسازی تعیین شد که 2000 واحد به دلیل مشکلات زمین از فرایند مسکن مهر خارج شده است.

    وی با اشاره به اینکه از 45 هزار واحد مسکن مهر تحت نظر راه و شهرسازی استان تاکنون 35 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است عنوان کرد: از 10 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده تحت تکلیف راه و شهرسازی استان 5000 واحد دارای مشکلات معارض است.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 5000 واحد مسکن مهر بدون معارض تحت نظر راه و شهرسازی در استان وجود دارد که به طور میانگین دارای 94 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

    غفوری با اشاره به اینکه ساختمان واحدهای مسکن مهر باقی مانده راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراحل پایانی قرار دارد افزود: اکنون اقداماتی همچون محوطه‌سازی و آسفالت معابر واحدها باقی مانده است و بهره‌برداری از آنها نیازمند مساعدت بیشتر نهادهای دیگر است.

    وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر بدون اتمام و تکمیل به متقاضی تحویل داده نمی‌شود عنوان کرد: تنها مسکن مهر 400 واحدی تلاش با هماهنگی و اصرار متقاضیان تکمیل نشده به مردم تحویل داده شد اما در شرایط معمولی تا تکمیل نشدن واحدها رسمیت پیدا نمی‌کنند.

    غفوری یکی از مشکلات سایتهای مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده در استان کرمانشاه را عدم ارائه خدمات روبنایی عنوان کرد و گفت: با وجود مکاتبات انجام شده با نهادهای مختلف از جمله شهرداری مبنی بر قرار دادن زمین در اختیار آنها برای ساخت مکانهایی از جمله مدرسه و درمانگاه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی