مدیران خودروعصر اعتبار

پرند مقداری مشتری جذب کرد

عصر ساختمان- بالغ بر ۷۵۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند فاقد تقاضا بود که در هفته‌های اخیر برای ۱۵۰۰ واحد متقاضی جذب شده است.

پرند مقداری مشتری جذب کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، مسکن مهر پرند حدود 95 هزار واحد است که از این تعداد 71 هزار واحد افتتاح شده، 17 هزار و 500 واحد در حال تکمیل است و 6000 واحد متقاضی ندارد که از پیشرفت حدود 40 درصد برخوردارند. تا پیش از تعداد واحدها فاقد تقاضا 7500 واحد بود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در جریان افتتاح 1120 واحد که در روزهای اخیر انجام شد گفت: 17 هزار و 500 واحد مسکن مهر دارای متقاضی موثر تا پایان شهریور امسال تکمیل می شود. به پیمانکاران دستور دادیم تلاش کنند مسکن مهر را قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

    علی اکبر طاهری درباره خدمات این واحدهای مسکن مهر نیز بیان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند نیازمند همکاری ارگان های خدمات رسان است و برای ایجاد امنیت و رفاه نیازمند همکاری کلانتری، وزارت بهداشت و وزارت نیرو برای تامین آب و برق هستیم.

    وی افزود: پروژه‌های باقی مانده بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مشکل اصلی این واحدها، آب و برق است. گاز متقاضیان مسکن مهر نیز یک هفته بعد از سکونت وصل خواهد شد.

    طاهری با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آمادگی داریم تا هرماه شاهد افتتاح‌های جدید باشیم، گفت: همچنین این آمادگی نیز وجود دارد تا واحدهای فاقد متقاضی به افرادی که متقاضی بودند اما اکنون واحدی ندارند، تحویل دهیم.

    بنابراین گزارش، از حدود 71  هزار واحد مسکونی مهر که تاکنون در شهر جدید پرند افتتاح شده است، 54 هزار واحد در دولت یازدهم و 17 هزار واحد در دولت قبل بوده است.

    همچنین شرکت عمران شهرهای جدید برای افتتاح مترو پرند 400 میلیارد تومان پول لازم دارد که ظاهرا هنوز به دستش نرسیده است و در صورت تامین اعتبار از سوی دولت می‌توان امیدوار بود تا قبل از پایان شهریورماه 1396 ساکنان پرند هم رنگ مترو را ببینند؛ زیرا سختی های رفت و آمد از یک سو و نبود امکانات خدماتی، رفاهی، درمانی، بهداشتی و غیره شهر جدید پرند را تبدیل به سکونتگاهی شبیه خوابگاه تبدیل کرده که اقبال برای زندگی در این شهر پایین است.

    با این حال بعد از مدت‌ها انتظار، تست گرم مترو فرودگاه امام (ره) 15 اسفند سال گذشته انجام شد و 15 فروردین سال جاری مسافرگیری کرد. این خط در واقع 35 کیلومتر از کل مسیر تهران ـ پرند را شامل می‌شود و مابقی مسیر که بر عهده‌ی وزارت راه و شهرسازی است احتمالا نیمه دوم سال آینده تکمیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو