مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی:

همه مساکن مهر در کشور متقاضی دارند

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: همه مسکن‌های مهر در کشور متقاضی دارند و نبود متقاضی برای این مساکن شایعه است.

همه مساکن مهر در کشور متقاضی دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری‌مهرآبادی در حاشیه جشن اختتامیه مسکن مهر استان زنجان،  اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در حجم بزرگی آغاز شد و مشکلاتی را هم در پی داشت.

    وی افزود: این پروژه‌ها نواقصی دارند که حتما باید تکمیل و همه نقص‌ها برطرف شود و همه وظیفه دارند که پروژه‌ها را تکمیل کنند و این واحدها را تحویل مردم دهند.

    اصغری‌مهرآبادی با تکذیب نبود متقاضی برای مساکن مهر، یادآور شد: همه مساکن مهر در کشور متقاضی دارند و مسکن مهر استان زنجان نیز طراحی و جانمایی خوبی داشته و در داخل محدوده‌های شهری است و همه واحدها بعد از تامین خدمات زیربنایی تحویل داده شده است.

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه هوجستان، تصریح کرد: مشکل پروژه هوجستان در دادگاه مطرح و ساخت آن به پایان رسیده است و منتظر صدور رای دادگاه است تا تحویل داده شود.

    وی یادآور شد: 55 هزار میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده برای پروژه مسکن مهر بود که 50 هزار میلیارد تومان آن توسط بانک مسکن و سایر بانک‌های عامل پرداخت شده و آورده نقدی مردم نیز به طور متوسط در سطح کشور 19 میلیون تومان است و زمین نیز به صورت رایگان توسط دولت به متقاضیان واگذار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی