مدیران خودروعصر اعتبار

دومین هتل‌آپارتمان سالمندان کشور در آستانه بهره‌برداری

عصر ساختمان- شهردار هیدج گفت: دومین هتل‌آپارتمان سالمندان کشور در شهر هیدج در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

دومین هتل‌آپارتمان سالمندان کشور در آستانه بهره‌برداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علی‌اکبر ملک‌محمدی  با بیان اینکه یکی از مسایل عمده جمعیتی در کشورها، مسئله سال‌خوردگی جمعیت و پیامدهای ناشی از آن است، اظهار کرد: طبق آمارهای موجود و نیز تحلیل‌های جمعیت‌شناسان در حال حاضر جامعه ما نیز مرحله انتقال ساختار سنی جمعیت از جوانی به سال‌خوردگی را تجربه می‌کند.

    وی با تاکید بر ضرورت فراهم آوردن بسترهای لازم برای زندگی بهتر سالمندان، تصریح کرد: اگر چه ایجاد امکاناتی برای نگه‌داری افراد سالمند لازم است اما از ضروری‌ترین نیازهای سالمندان‌، محبت و توجه و ارتباط عاطفی با آن‌ها است که موجب شادی آن‌ها می‌شود.

    این مسئول با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نسبت به رعایت حقوق سالمندان سفارش و تاکید فراوانی شده است، تصریح کرد: در قرآن کریم بارها در این خصوص به ادب، نیکی و احسان سفارش شده، به‌ویژه در مورد پدر و مادر که حق عظیمی بر گردن فرزندان خود دارند. در سوره اسرا به فرزندان هشدار داده شده است که مبادا در دوران پیری و سالمندی کم‌ترین اهانتی به والدین روا نمایند و یا با لحنی زننده و نامناسب که رنجش آن‌ها را بر انگیزد سخن گویند و احترام آنان را به جا نیاورند.

    شهردار هیدج، از ساخت دومین هتل‌آپارتمان سالمندان کشور در این شهر خبر داد و یادآور شد: این هتل‌آپارتمان با هدف ایجاد رفاه هر چه بیشتر سالمندان در شهر هیدج در دست احداث است.

    وی با بیان اینکه این پروژه در مراحل پایانی کار و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، عنوان کرد: این هتل‌آپارتمان در مساحتی بالغ بر 12 هزار مترمربع و زیربنای 1800 مترمربع در مجموعه تقریحی و گردشگری شهر لاله هیدج احداث می‌شود.

    ملک‌محمدی در ادامه با بیان اینکه این مجموعه در سه طبقه احداث می‌شود، تصریح‌ کرد: این هتل‌آپارتمان یک مجموعه تفریحی با همه امکانات و چشم‌انداز زیبا، در بهترین نقطه شهر است که به عنوان اولین هتل‌آپارتمان سالمندان استان و دومین هتل آپارتمان سالمندان کشور محسوب می‌شود.

    شهردار هیدج در ادامه با اشاره به مبلغ برآورد شده برای احداث این مجموعه، اظهار کرد: هزینه تقریبی برای ساخت این مجموعه 20 میلیارد ریال برآورد شده است و با رایزنی‌های انجام شده قرار است کار ساخت آن طی 18 ماه به اتمام برسد.

    وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این بنا در وهله اول تکریم سالمندان است، خاطرنشان کرد: احداث این بنا علاوه بر فراهم کردن محیطی شاد و آرام برای سالمندان می‌تواند به رشد و توسعه شهر هیدج نیز کمک شایانی کند. همچنین در ایجاد اشتغال در شهر نیز موثر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو