مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۹۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: در دولت تدبیر و امید ۹۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش واگذار و خانواده های دارای معلول نیز صاحب خانه شدند.

واگذاری ۹۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در اولین گردهمایی غربال گری سلامت جسمی و روانی زنان سرپرست خانوار که در کرمانشاه برگزار شد به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید اشاره و اظهار کرد: توجه به مقوله آسیب های اجتماعی از مسائل مورد توجه دولت بوده که اقدامات خوبی در راستای کاهش آن توسط بهزیستی به عنوان سازمان متولی انجام گرفته است.

     

    وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت از دیگر اقدامات دولت یازدهم بود که موجب شد در استان 300 هزار نفر بیمه شوند و میزان پرداختی مردم در بیمارستان ها کاهش یابد، افزود: دولت یازدهم در این زمینه عملکرد خوبی داشت.

     

    مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش و اجرای طرح های پیشگیری از معلولیت ها با توجه به اینکه سالانه 30 هزار کودک معلول متولد می شود از دیگر اقدامات دولت بوده است.

     

    قادری یادآور شد: در دولت تدبیر و امید 900 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش واگذار و خانواده های دارای معلول نیز صاحب خانه شدند.

     

    به گفته این مسئول، در بحث آسیب های اجتماعی نیز راه اندازی اورژانس اجتماعی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت و شهرهای بالای 20 هزار خانوار از این امر برخوردار خواهند شد.

     

    وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه با وجود آمار بالای 90 هزار زن سرپرست خانوار 5 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند . 25 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

    مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح غربال گری زنان سرپرست خانوار، گفت: بیمه ها فعلا در بحث غربال گری ورود پیدا نکرده و در زمینه پیشگیری از معلولیت ها آزمایشات ژنتیک قبل ازدواج انجام می شود و دارای هزینه بالایی است که دولت برای اقشار آسیب پذیر این هزینه را رایگان می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار