مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح‌های عمرانی مهم‌ترین هدف توسعه ‌ای مدیریت شهری است

عصر ساختمان- شهردارمنطقه ۸ گفت: همه اقدامات مدیریت شهری باید بر اساس رسیدگی به حق مردم و خدمات متناسب با آن باشد و باید در این مسیر، اخلاق را رعایت و موجب رنجش مردم نشویم و حرمت اربابان خود که همان شهروندان هستند را رعایت کنیم.

اجرای طرح‌های عمرانی مهم‌ترین هدف توسعه ‌ای مدیریت شهری است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شهردار آنلاین ، مهندس بهمن نوری با اشاره به افتتاح 705 پروژه شهری طی 12 سال گذشته در شرق پایتخت گفت: یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح کیفی پروژه‌های عمرانی است که توسعه زیرساخت‌های شهری را به همراه دارد.
    شهردار منطقه 8 اظهار داشت: با توجه به لزوم تسریع در روند عمران و آبادانی شهر، این منطقه بر آن است تا با جدیت هر چه تمام و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم، اجرای بدون وقفه پروژه‌های مصوب در قالب بودجه سالانه و همچنین تسریع در روند انجام پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار دهد.
    وی صیانت از حقوق شهروندی را مهمترین وظیفه مدیریت شهری کلانشهر تهران عنوان کرد و افزود: رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری نشانه ارج نهادن به حقوق شهروندی است.
    شهردار منطقه 8 گفت: بر این اساس سهم و نقش شهرداری که حلقه پیوند و اتصال نظام مدیریت شهری و نظام حقوق شهری است از اهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد.
    وی با بیان اینکه از نگاه دین اسلام مردم ولی نعمت مسئولان هستند، اظهار کرد: رسیدگی به حقوق شهروندی در رفتار بزرگان دین ما با مردم نشانه توجه ویژه دین اسلام به این امر است.
    نوری با اشاره به سیاستهای مدیریت شهری در حوزه حقوق شهروندی تصریح کرد: مدیران شهرداری مکلف به برخورد با متخلفین حوزه حقوق شهروندان هستند و در آن دنیا نیز باید پاسخ گو بود تا در پیشگاه الهی سربلند باشیم.
    شهردارمنطقه 8 خاطر نشان کرد: طی 12 سال گذشته با عنایت خداوند و لطف مردم و تلاش های بی دریغ کارکنان خدوم شهرداری، خدمات گوناگونی در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی و اجتماعی برای شهروندان ساکن شرق تهران ارائه شده است.
    وی بیان کرد : اگر امروز شهرداری در ارائه خدمت به مردم موفقیت نسبی را حاصل کرده است، مرهون زحمات مدیران جوان و سخت کوش است که با استفاده از امکانات موجود و تلاش های شبانه روزی خود خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی همشهریان را سرلوحه کار خود قرارداده اند.
    شهردار منطقه 8، افزود: اجرای پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف، در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است و پیش بینی پروژه های عمرانی براساس نیاز زندگی شهروندی شکل می گیرد.
    نوری گفت: آغاز به موقع و روند سریع پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری، زمینه‌ساز تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه شهری می باشد و بر آنیم که پروژه‌های شهری با کیفیت مناسبی اجرایی شوند تا منابع عمومی شهر مورد صیانت قرار گیرد و رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات این دستگاه به حداکثر برسد.
    شهردار منطقه 8، در ادامه با تاکید بر لزوم اتمام پروژه های عمرانی حتی پیش از مهلت های قانونی گفت: بسیاری از طرح های در حال اجرای شهرداری در منطقه با استفاده از نظرات و همفکری اعضای شورایاری ها و مدیران محله ها اجرا شده است که این موضوع تاثیر به سزایی در بهبود خدمات رسانی شهرداری به شهروندان داشته است.
    وی گفت: تلاش برای رفاه شهروندی را که همان احساس تعلق به هویت شهری بوده را مهم تلقی کرده و اذعان داشت: تعاملات متقابل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری عاملی جهت پیشبرد اهداف این مجموعه است که توجه به عملکرد ها و ارزیابی آن از سوی شهروندان شاخصی ارزنده برای شهرداری محسوب می شود و در مدیریت شهری، رضایت و مصلحت شهروندان به یک اندازه مهم است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار