مدیران خودروعصر اعتبار

معرفی هشت هزار متقاضی بهسازی مسکن روستایی در قروه به بانک های عامل

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قروه گفت: تاکنون هشت هزار و ۳۳۵ متقاضی مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان به بانک های عامل معرفی شدند.

معرفی هشت هزار متقاضی بهسازی مسکن روستایی در قروه به بانک های عامل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، محمد مهدی محمدی افزود: از این تعداد هشت هزار و 192 نفر موفق به انعقاد قرارداد شده و هفت هزار و 597 نفر نیز توانسته اند پایان کار دریافت کنند.
    از سال 92 تاکنون 352 نفر متقاضی مقاوم سازی مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد، 252 نفر موفق به انعقاد قرارداد شده و 146 نفر توانسته اند پایان کار دریافت کنند.
    وی اضافه کرد: در بخش تسهیلات قرض الحسنه تعمیر مسکن روستایی 113 نفر به بانک های عامل معرفی شده و توانسته اند از این تسهیلات استفاده کنند.
    وی با اشاره به اینکه در بخش مسکن شهری نیز 96 واحد مسکونی از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در قروه احداث و به متقاضیان واگذار شده است، اظهار کرد: از این تعداد 80 واحد مرتبط با طرح ولایت است و 14 واحد آن نیز به بهزیستی واگذار شده است.
    محمدی با بیان اینکه تمامی واحدها در سال 93 و 94 تحویل متقاضیان گردیده است و اسناد مالکیت آن ها نیز به نام آن ها انتقال شده است و هشت واحد ولایت که در شهریور 93 شروع و آماده تحویل به متقاضیان است.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قروه اظهار کرد: تاکنون حدود هشت هزار جلد سند مالکیت روستایی در 58روستای تابعه شهرستان و سه شهر زیر 25 هزار جمعیت صادر و تحویل متقاضیان شده است.
    محمدی با اشاره به اینکه 6 هزار و 817جلد مربوط به روستاها و هزار و 183 جلد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار جمعیت بوده است،افزود: 2 هزار و 157 جلد سند مالکیت صادر و و تحویل متقاضیان شده که از این تعداد 974 جلد در روستاها و هزار و 1183 جلد در شهرهای زیر 25 هزار جمعیت این شهرستان می باشد.
    این مسئول گفت:در بخش تملک و تفکیک زمین روستایی بالغ 31 هکتار زمین تملک و تفکیک شده و آماده واگذاری به متقاضیان روستایی فاقد زمین،مسکن و جوانان است که 250 قطعه از اراضی تفکیکی به متقاضیان روستایی مسکن واگذار شده است.
    محمدی افزود: از سال 92 تاکنون 38 هزار و 558 متر مربع زمین تملک و تفکیک شده که از این مقدار 28 قطعه به افراد فوق واگذار شده است.
    وی با اشاره به اینکه شهرستان قروه دارای 126 روستای دارای سکنه که مطالعه طرح هادی تمامی 117 روستای بالای 20خانوار شهرستان به پایان رسیده است،گفت: تاکنون طرح هادی در 30 روستای این شهرستان اجراء شده است.
    رییس بنیاد مسکن شهرستان قروه با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر افزود: از سال 92 تاکنون جهت افتتاح و بهره برداری از طرح هادی و بهسازی معابر 2 روستا با اعتبار 12 میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده و تحویل روستائیان گردیده است.
    به گفته وی بهسازی معابر و اجرای طرح هادی در 9 روستای دیگر این شهرستان با اعتبارات بالغ بر 9 میلیارد ریال آغاز گردیده و در دست اقدام است.
    محمدی افزود: در بخش تسهیلات قرض الحسنه تعمیر مسکن روستایی تعداد 113 نفر به بانک های عامل معرفی شده و توانسته اند از این تسهیلات استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو