مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار قزوین:

مجوز ساخت اتاقک نگهبانی در باغستان های قزوین صادر می شود

عصر ساختمان- استاندار قزوین گفت: با صدور مجوز برای ساخت اتاقک نگهبانی در باغستان های سنتی برای انتقال آب رودخانه های دلیچای و ارنجک و تامین راه دسترسی و امنیت اقدام خواهد شد.

مجوز ساخت اتاقک نگهبانی در باغستان های قزوین صادر می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، فریدون همتی در جلسه بررسی وضعیت باغستانهای سنتی قزوین در صبحانه کاری که در اداره محیط زیست برگزار شد اظهارداشت: باغستان های سنتی برای ما بسیار اهمیت دارد و باید در این جلسات مصوبه داشته باشیم و تکلیف مشکلات آن را حل کنیم.

    وی افزود: در این بخش موضوع تامین آّب، راه دسترسی، امنیت و اتاقک نگهبانی بسیار مهم است و باید با کمک مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط برای آن تصمیم گیری شود.

    استاندارقزوین تصریح کرد: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری اجازه نداریم به بهانه انتخابات آهنگ خدمت رسانی را کم کنیم و یا آن را متوقف سازیم بلکه تا آخرین لحظه باید در خدمت مردم باشیم.

    همتی یادآورشد: خوشبختانه مانند همیشه سخنان دیروز رهبری بسیار آرام بخش و امید آفرین بود و انگیزه همه مسئولان را برای خدمت بیشتر تقویت کرد و امیدواریم با ندای رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط شود.

    استاندار قزوین اضافه کرد: باید خوشحال باشیم که مدیران استان در کنار تامین مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات همچنان درمسیرخدمت به مردم باعزم جدی در تلاش هستند وجلسه امروز برای حل مشکلات آب باغستان و کاهش دغدغه باغداران در کمتر از 24 ساعت مانده به انتخابات سرنوشت ساز بیانگر نیت خالصانه مدیران برای خدمت رسانی است.

    مجوز اتاقک برای باغستان ها صادر شود

    همتی گفت: در جلسه کارگروه با حضور باغداران باید به یک راهکار واحد برای ایجاد اتاقک نگهبانی برسیم و ما در دو هفته آینده آن را مصوب خواهیم کرد.

    وی بیان کرد: این اتاقک می تواند با لحاظ کردن مسائل محیط زیست و میراث فرهنگی بدون استفاده از مصالح ساختمانی و از چوب باشد تا به باغات آسیبی نرسد.

    کانال آبرسانی از رودخانه ها برای سیراب شدن باغستان احداث شود

    استاندار در ادامه با اشاره به ضرورت تامین آب باغستان سنتی گفت: ادارات آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، سازمان باغستان، برای احداث کانال و انتقال آب رودخانه های اطراف اقدام کنند و هر کدام سهم یک سوم را تامین کنند.

    وی گفت: با دادن مشوق به باغداران باید از ظرفیت خود باغبانها نیز برای امنیت استفاده کنیم تا این مشکل برطرف شود.

    در این جلسه مقرر شد مطالعه انتقال و استفاده از آب رودخانه ارنجک و دلیچای آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار