مدیران خودروعصر اعتبار

تقی پور :

جواز رایگان برای ساخت پلاسکوی جدید

عصر ساختمان- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خسارت هایی که مالکان ساختمان پلاسکو دیده اند، پیشنهاد دادیم که مالکان از شهرداری تهران مجوز ساخت دریافت کنند اما هزینه‌ای پرداخت نکنند.

جواز رایگان برای ساخت پلاسکوی جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: بر اساس گزارش و پیشنهادی که در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد، قرار است ساختمان در مساحت و زیربنای قبلی ساخته شود.

    وی افزود: به شهرداری تهران پیشنهاد دادیم که برای ساخت ساختمان جدید پلاسکو جواز رایگان در اختیار مالکان قرار دهد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت ساختمان پلاسکو هزینه هایی برای مالکان سرقفلی خواهد داشت، به همین دلیل این پیشنهاد را مطرح کردیم که هزینه ها به حداقل برسد، چراکه به هر صورت بازسازی هزینه دارد و از جایی این هزینه باید تامین شود.

    تقی پور ادامه داد: با توجه به خسارت هایی که مالکان ساختمان پلاسکو دیده اند، پیشنهاد دادیم که مالکان از شهرداری تهران مجوز ساخت دریافت کنند اما هزینه ای پرداخت نکنند تا با این امر به آن‌ها کمک شود.

    وی افزود: بر اساس مصوبه شورا مالک زمین(بنیاد مستضعفان) و مالکان سرقفلی هر کدام باید سهم خود را در بازسازی پرداخت کنند تا کار ساخت آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی