مدیران خودروعصر اعتبار

مهرآبادی خبر داد:

اتمام ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن مهر در پرند

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از مجموع واحدهای شروع شده در سطح کشور، تاکنون ساخت ۱ میلیون و ۹۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد یک میلیون ۸۳۲ هزار واحد نیز افتتاح شده است.

اتمام ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن مهر در پرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی اعلام کرد: مجموعا در این شهر تعداد 87 هزار واحد دارای متقاضی وجود دارد که از این تعداد 78 هزار واحد به اتمام رسیده است.

    مهرآبادی در ادامه با اشاره به این نکته که تا کنون 71 هزار واحد در پرند به بهره‌برداری رسیده است گفت: امید داریم تا پایان سال تمامی واحدهایی که در دست احداث و یا نیمه‌تمام هستند به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده شوند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین اعلام کرد: از مجموع واحدهای شروع شده در سطح کشور، تا کنون ساخت 1 میلیون و 940 هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد یک میلیون 832 هزار واحد نیز افتتاح شده است.

    مهرآبادی گفت: تنها 30 درصد از کل پروژه‌های مسکن مهر در دولت نهم و دهم تکمیل و تحویل شده و مابقی پروژه‌ها در مراحل مختلف ساخت به این دولت واگذار شده است.

    وی گفت: از بین کل پروژه‌های دارای متقاضی در کشور نزدیک به 126 هزار واحد نیمه تمام وجود دارد که پرونده حدود 36 هزار واحد آن در دادگاه و در دست رسیدگی است.

    مهرآبادی همچنین تصریح کرد: از بین این واحدهای نیمه‌تمام تقریبا 90 هزار واحد کم مسئله وجود دارد که امید است به کمک تمامی دست‌اندرکاران این عرصه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

    این مقام مسئول همچنین درباره وضعیت خدمات روبنایی فعلی در سایت مسکن مهر کشور نیز گفت: تعداد 2 هزار و 250 باب مدرسه برای کل پروژه‌های مسکن مهر کشور نیاز است که تعداد 478 باب آن از محل منابع داخلی در این دولت ساخته شده است.

    وی در اشاره به وضعیت سایت مسکن مهر استان تهران نیز بیان کرد: در مجموع تهران دارای 334 هزار واحد مسکن مهر است که از این تعداد 50هزار واحد نیمه‌تمام در دست احداث است و تلاش می‌شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

    همچنین در این مراسم کلنگ عملیات اجرایی احداث آرامستان 60 هکتاری شهر جدید پرند نیز به زمین زده شد.

    به گفته سید علی اکبر طاهری مدیرعامل شهر جدید پرند فاز اول این عملیات در مساحتی بالغ بر 7 هکتار آغاز و به پیمانکار واگذار می‌شود.

    تحویل و افتتاح هزار و175 واحد مسکن مهر در پردیس

    همچنین مهرآبادی در در شهر جدید پردیس به بازدید واحدهای فاز 11 رفت و سپس از تندیس پروژه‌های مسکن دره بهشت (فاز 8) در 290 واحد به پیمانکاری جهاد نصر زنجان رونمایی کرد.

    واحدهای این فاز 106 متر خالص و 130 متر همراه با مشاعات را شامل می‌شوند و با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون تومان و محوطه‌سازی با هزینه حدود 2 میلیارد تومان اجرایی شده‌اند که جمع اعتبار هزینه شده برای کل 1175 واحد افتتاحی امروز 130 میلیارد تومان بوده است.

    همچنین قرار شده در قالب پروژه‌های محله‌محور توسط 3 یا 4 پیمانکار واحدهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی این فاز‌ها مهیا شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو