مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آوج:

طرح های مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم قرار گرفته است

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آوج از استقبال مردم این شهرستان از طرح های مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد خبر داد و گفت: به زودی اجرای مرحله دوم این طرح آغاز می شود.

طرح های مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم قرار گرفته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سعید قاسمپور روز سه شنبه افزود: در سال های گذشته فعالیت حوزه مسکن تنها مربوط به مسکن مهر بود که این مهم در مناطق محروم و دور افتاده ای مانند آوج مورد استقبال واقع نشده بود.
    وی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم منطقه به مسکن، سال گذشته با مشارکت شهرداری یک قطعه زمین به مساحت سه هکتار به صورت تهاتری دریافت و در فاز نخست نیز 16 واحد مسکن 90 متری در آن طراحی شد.
    این مسئول با اشاره به اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیونی این طرح،یادآور شد: برای متقاضیان واحدهای مسکونی یاد شده 200 میلیون ریال وام با کارمزد پنج درصد از سوی بانک تجارت و 150 تا 200 میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز در صورت نیاز متقاضیان از محل منابع داخلی با کارمزد 2 درصد پیش بینی شده و مابقی آورده نیز از سوی خود متقاضیان تامین می شود.
    به گفته وی، برآورد قیمت هر متر مربع واحدهای ساخته شده هشت میلیون ریال بوده و با تامین اعتبارهای مورد نیاز تا مهر ماه امسال آماده واگذاری به متقاضیان خواهد بود.
    قاسمپور در ادامه اضافه کرد: برای مرحله دوم این مجموعه نیز اقدام های اولیه برای ساخت 16 واحد دیگر به منظور اختصاص به اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد تعلق گرفته که متقاضیان آن نیز از سوی این نهاد معرفی خواهند شد.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آوج ادامه داد: برآورد قیمت برای هر یک از این واحدها که در متراژهای 68 تا 70 متری خواهند بود، 520 میلیون است که 300 میلیون آن از سوی کمیته امداد به صورت بلاعوض پرداخت و 200 میلیون ریال نیز به صورت وام بانکی خواهد بود.
    قاسمپور یادآور شد: با توجه به وضعیت زمین در شهر آوج، طراحی واحدهای در نظر گرفته شده هر فاز در هشت بلوک 2 طبقه بوده که هر واحد اعیانی در وسط پلاک واقع و با استفاده از شیب زمین، برای هر واحد نیز معبرهای جداگانه در نظر گرفته شده است.
    وی به کیفیت عالی، نوع و تیپ مصالح به کار گرفته شده و طراحی های زیبا مطابق با شرایط اقلیمی منطقه در ساخت این واحدها اشاره کرد و افزود: تمامی آئین نامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان و ماده 19 در ساخت و ساز واحدهای یاد شده در نظر گرفته شده است.
    شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو