مدیران خودروعصر اعتبار

علیزاده در مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران؛

جانمایی آثار هنری مجسمه سازی در سطح شهر تهران

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی به کمک تولید و ترویج صلح آمده و توانسته نقش موثری در این زمینه ایفا کند.

جانمایی آثار هنری مجسمه سازی در سطح شهر تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی شهر تهران با اشاره به برگزاری این مراسم طی سال‌های گذشته، اظهار داشت: آثار هنری ارزشمند از سمپوزیوم تا چندی دیگری در فضاهای عمومی و شهری به یادگار می ماند تا قرصتی برای توجه به اثر هنری در شهر تهران شود.

    وی با بیان اینکه دسترسی به آثار هنری مجسمه سازان ایرانی و خارجی جزء فرصت های مهم محسوب می شود، افزود: به همین دلیل سازمان زیباسازی شهر تهران به راحتی از کنار این امر نگذشته و به خوبی به نکات مثبت و مواهب این امر آگاه است.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سمپوزیوم مجسمه سازی در ابعاد بین المللی برای هشتمین بار در پایتخت برگزار شد، گفت: این امر نشان از آن دارد که در بزنگاه های سیاسی و مجادلات جهانی برای نمایش چهره ای تیره از ایران هنری است که می تواند به کمک تولید و ترویج صلح آمده و توانسته نقش موثری در این زمینه ایفا کند.

    علیزاده ادامه داد: اخبار منتشره در رسانه های جهان را که مطالعه کنیم متوجه می شویم که تحلیل های درستی از ایران ارایه نمی شود و سطح بین المللی بدون توجه به روحیه هنر دوستی و هنر خیزی کشور، تحلیل های نادرستی از وضعیت کشور در برهه کنونی دارد.

    وی با بیان اینکه هنر مجسمه سازی توانسته به وضعیت تولید کمک کند، تاکید کرد: تصویر به وجود آمده را می توانیم با تولید تغییر دهیم.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: برخی هم نشینی ها و گفتگوها با مجسمه سازانی که در کشورهای دیگر دنیا زندگی می کنند باعث شده که این افراد با حضور در کشور ایران از هنر ماندگار هنرمندان ایرانی به وجد بیایند.

    علیزاده با بیان اینکه اعتماد حاصل حضور هنرمندانی از گوشه و کنار جهان در این سمپوزیوم است و هنر به همین دلیل رسالتی جهانی دارد، گفت: به عنوان برگزار کنندگان این سمپوزیوم اعتمادبین المللی به وجود آمده را قدر می دانیم و از اعتماد مجسمه سازان ایرانی به سازمان زیباسازی قدردانی می کنیم.

    وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در سال‌های بعد سمپوزیومی منسجم تر، متعالی تر برگزار کنیم و همچنین به دنبال آن هستیم که بتوانیم با همکاری با شهرداران دیگر شهرها، شاهد برگزاری سمپوزیوم هایی در این سطح در گوشه و کنار ایران باشیم.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: پاسخ ما به اعتماد ملی و بین المللی هنرمندان، همراهی هرچه بیشتر با این هنرمندان است و اینکه بتوانیم بیش از گذشته با دغدغه ها و مسایل آن‌ها آشنا شده و در راستای حل آن گام برداریم، اگرچه حل مشکلات جامعه هنری ایران با وجود برخی محدودیت ها و نگاه های بازدارنده شاید ادعای بزرگی باشد اما امیدوارم که در حد وسع و توان خود بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار