مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

مقاوم سازی مسکن های روستایی با اولویت مناطق زلزله خیز

عصر ساختمان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقاوم سازی مسکن های روستایی باید با اولویت مناطق زلزله خیز در کشور انجام شود.

مقاوم سازی مسکن های روستایی با اولویت مناطق زلزله خیز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، علی ربیعی شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران خراسان شمالی که یک روز پس از وقوع زلزله شدید 5.7 ریشتری بجنورد، تشکیل شد، اظهار کرد: ساخت هر میزان مسکن روستایی در کشور باید با اولویت مناطق زلزله‌خیز انجام شود.

    ربیعی با اشاره به زلزله شب گذشته بجنورد افزود: با توجه به بازدیدی که از برخی روستاهای زلزله‌خیز خراسان شمالی صورت گرفت، واکنش و اقدام سریع دستگاه‌های درگیر به‌موقع انجام‌شده بود.

    وی تصریح کرد: برای حوزه‌های زیرساختی مناطق آسیب‌دیده مشکل خاصی به وجود نیامده و آب، برق و گاز این مناطق وصل شده بود.

    وی حضور دستگاه‌های دولتی و نمایندگانی از این دستگاه‌ها را در مناطق زلزله‌زده ضروری دانست و عنوان کرد: از دستگاه‌های مختلف در روستاهای آسیب‌دیده حضورداشته باشند و همانند کشیک رفت‌وآمد داشته و سر بزنید.

    نماینده رئیس‌جمهور در رسیدگی به امور زلزله‌زدگان خراسان شمالی گفت: آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن‌های روستایی از سوی بنیاد مسکن علامت خوبی برای بهبود شرایط زلزله‌زدگان است.

    ربیعی خواستار ساماندهی اطلاع‌رسانی در ستاد بحران خراسان شمالی شد و توصیه کرد: فضای آرامش در جامعه و به‌خصوص در مناطق زلزله‌زده برقرار شود.

    وی همچنین بر لزوم تشکیل تیم‌های مشاوره‌ای و اعزام به مناطق حادثه‌دیده از زلزله به‌منظور مدیریت آرامش روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده تأکید کرد.

    وی افزود: اقلام غذایی موردنیاز به‌خصوص وعده‌های غذای گرم به‌موقع به دست زلزله‌زدگان برسد و چادرهای اسکان نیز به‌صورت مناسب توزیع شود.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تأکید بر تشکیل پنجره واحد خدمات در شهرستان بجنورد به‌منظور ساماندهی و پاسخگویی به امور خسارت دیدگان، عنوان کرد: مسئله تأمین اعتبار برای ارائه تسهیلات به زلزله‌زدگان خراسان شمالی در نخستین جلسه هیئت دولت مطرح خواهد شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو