مدیران خودروعصر اعتبار

کلنگ‌زنی ۴۰ واحد مسکونی برای محرومان ازون‌تپه بومهن ‌

عصر ساختمان- ‌با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا کلنگ ۴۰ واحد مسکونی برای محرومان اوزون تپه بومهن زده شد.

کلنگ‌زنی ۴۰ واحد مسکونی برای محرومان ازون‌تپه بومهن ‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، صبح امروز با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا، کلنگ 40 واحد مسکونی توسط پدر شهید شیخ یحیی میرزایی برای محرومان ازون تپه بومهن زده شد.

    در حاشیه این مراسم، مرتضی حیدری فرماندار پردیس،ضمن ابزار خرسندی از کنگ‌زنی 40 واحد مسکونی در فاز اول ازون تپه در پردیس در آستانه ولادت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: ازون تپه محلی در بومهن است که جزء مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه غیرمجاز محسوب می‌شود.

    وی ادامه داد: از دو سال پیش جلسات بررسی این منطقه با محوریت امنیتی - اجتماعی شروع شد و بر اساس بررسی‌های انجام شده، بنا شد موضوع این منطقه از معضل امنیتی- اجتماعی به معضل اجتماعی تبدیل شده و جهت ساماندهی آن تلاش شود.

    فرماندار پردیس با اشاره به روند رسیدگی به وضعیت محرومان این منطقه بیان کرد: ‌بسیج سازندگی سپاه به کمک آمد و عهده‌دار ساخت 40 واحد مسکونی در فاز اول ازون تپه شد که همین مسئله امید به بهبود وضعیت منطقه را دو چندان کرد؛ چراکه تجربیات سپاه در امر سازندگی در مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار دارد.

    حیدری با بیان همراهی سایر دستگاه‌ها برای پیشرفت و رفع محرومیت از این منطقه، تصریح کرد: شهرداری و شورای بومهن قطعه زمینی را برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار قرار دادند و امید است در کمتر از 6 ماه واحدها آماده و به محرومان تحویل داده شود.

    وی با اشاره به اولویت واگذاری واحدهای مسکونی گفت: نزدیک به 400 واحد غیرمجاز در ازون تپه سکونت دارند، که بعضا شاهد سوء‌استفاده زمین‌خوران از این افراد هستیم که در مواقعی که قصد برخورد با زمین‌خوران را داشتیم، افراد مستضعف را جلو می‌فرستادند و معلوم بود که این افراد زمین‌خوار و متخلف نیستند؛ بلکه محروم هستند؛ منتها با بررسی‌های انجام شده، مستضعفین منطقه شناسایی شدند.

    فرماندار پردیس در پایان خاطرنشان کرد: وقتی مستضعفین را سکونت دهیم در مرحله بعد به سراغ زمین‌خواران خواهیم رسید و حضور دادستان در مراسم کلنگ‌زنی نیز در همین راستا است و مردم مطمئن باشند که با شدیدترین صورت با چنین افزادی برخورد می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو