مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار پردیس:

احداث ۴۰ واحد مسکن ویژه مستضعفین در بومهن کلنگ زنی شد

عصر ساختمان- فرماندار پردیس گفت: کلنگ احداث ۴۰ واحد مسکن ویژه مستضعفین به همت سپاه پاسداران بر زمین زده شد.

احداث ۴۰ واحد مسکن ویژه مستضعفین در بومهن کلنگ زنی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر, بعدازظهر امروز با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و هیٱت همراه عبدالله اصغری بسیج سازندگی استان، حیدر فتاحی دادستانی عمومی و انقلاب، مرتضی حیدری فرماندار، فرمانده‌هان نیروی انتظامی و سپاه روسای ادارات شهرستان پردیس، شهردا ان پردیس و بومهن، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، آیین کلنگزنی 40 واحد مسکن مستضعفین در شهر بومهن بر زمین زده شد.
    بنابراین گزارش مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خرسندیم در این کار پرخیر و برکت مشارکت داریم، و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست در آستانه نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در کنار هم جمع شدیم تا برای مستضعفین این شهرستان خانه ای را بنا کنیم.
    وی گفت: کلنگ احداث واحدها امروز بر زمین زده میشود به دست تونای دلیرمردان سپاه‌پاسداران در کوتاه‌ترین زمان،40 واحد مسکن را برای ساکنین محروم منطقه ازون تپه بومهن آماده و تحویل دهیم.
    حیدری افزود: قطعا بنده این اقدام را به عنوان یکی از افتخارات زندگی خود خواهم دانست و از خداوند طلب میکنم همواره ما را در راستای خدمت به مستضعفی و محرومین یاری و موفق بگردانند.
    فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: این اقدامات برای ساکنین منطقه ازون‌تپه انجام میشود، در گذشته نظرات مختلفی وجود داشت که این منطقه سامان داده شود.
    وی اضافه کرد: نهایتا بعد از برگزاری جلسات متعدد شورای تامین به این نتیجه رسیدیم که افرادی که به هر دلیلی در این منطقه ساکن شدند قطعا از افراد مستمند و مستضعف هستند.
    حیدری اظهار کرد: صرف نظر از حضور عده‌ای زمین‌خوار و سواستفاده‌گر، که در این منطقه اقدام به بهره‌برداری نیات خود هستند ماوظیفه خود میدانیم که به این ساکنین خدمت کنیم و این افراد مصداق بارز مستضعفین هستند.
    فرماندار شهرستان پردیس گفت: نظرات مختلفی در خصوص نحوه حضور و اسکان ساکنین و راهکارهایی برای برای رفع این مسٱله وجود داشت که در نهایت اعضای شورای تامین صرف نظر از قومیت و محلی که این افراد به ازون تپه نقل مکان کردند آنها را متعلق به این سرزمین و نیازمند به کمک و رفع محرومیت دانستند.
    وی افزود: با برگزاری جلسات متعدد و تحقیقات کامل بسیجیان، و بنابر پیشنهاد سپاه شهرستان به این نتیجه رسیدیم این مشکل فقط با روش و روحیه جهادی رفع خواهد شد.
    حیدری ادامه داد: پس از جلسات بعدی با مدیریت بسیج سازندگی با استفاده از تجربیاتی که در نقاط دیگر استان بدست آمده بود، کارها و اقدامات اولیه با کمی تاخیر آغاز و نهایتا امروز منجر به کلنگزنی شد.
    فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، اضافه کرد: با همراهی شهرداری بومهن این کلنگزنی آغاز و عملیات به سرعت به پیش خواهد رفت که در این زمینه از مساعدت‌های دادستان شهرستان، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سپاه سیدالشهدای استان تهران، خیرین بهزیستی و کمیته‌ امام امام خمینی(ره) و در پایان از بنیاد مسکن که با حضور حضورشان از میانه راه این انسجام برای این اقدام نیکو و ماندگار ایجاد شد، تقدیر کنیم.
    فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: طی این مدت سپاه بارها با اجرای پروژه‌های مختلف ثابت کرده با صداقت، اخلاص و دلسوزی کار را یه پیش میبرد، امروز هم افتخار داریم فرماندهی این پروژه را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را عزیزان سپاه بر عهده دارند و ما همه دستگاه‌های شهرستان موظف هستیم در این پروژه نهایت همکاری را داشته باشیم تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسد.

    وی گفت: این کار انتهای کار نیست و طبق برآورد و هدف اصلی ما ساخت نزدیک به 1 هزارو پانصد واحد مسکن مستضعفین در شهرستان است و به این تعداد نیازمندیم تا مشکل محرومین این منطقه به صورت کامل حل و محرومیت پایان یابد و برای این کار حساب صد امام خمینی آماده دریافت کمک‌های مردمی است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی