مدیران خودروعصر اعتبار

طرح رالی گردشگری بانوان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور

عصر ساختمان- طرح رالی گردشگری بانوان با هدف شناساندن جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده کشور و ساماندهی اوقات فراغت بانوان طراحی شده است.

طرح رالی گردشگری بانوان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقیه حاتمی‌پور طراح طرح رالی گردشگری بانوان شناساندن جاذبه‌های کمتر شناخته شده کشور و ساماندهی اوقات فراغت بانوان را از اهداف طراحی طرح رالی گردشگری بانوان دانست و اظهار داشت: از اهداف دیگر این طرح می‌توان به تقویت روحیه ورزشی، نشاط و خودباوری در بانوان اشاره کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: 75 نفر از تهران، سمنان، ماکو و استان مرکزی در طرح رالی گردشگری بانوان شرکت کرده‌اند و با شعار «من می‌توانم به وسیله مهارت‌های خودم در رانندگی، جاهای دیدنی کشورم را به دنیا، به مردمان و به دوستانم معرفی کنم» با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

    حاتمی‌پور در بخش دیگری از سخنانش از قصد خود برای بین‌المللی کردن طرح رالی گردشگری بانوان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی بانوان و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان به توریست‌هایی که وارد ایران می‌شوند بین‌المللی خواهد شد.از اهداف دیگر این کار می‌توان به آشنایی ما با مناطق گردشگری کشورهای دیگر اشاره کرد.

    وی ادامه داد: ما با بین‌المللی شدن این طرح به مبادله اطلاعات گردشگری‌مان با بانوان کشورهای دیگر می‌پردازیم و امیدواریم که خدمتی به کشورمان کنیم.

    طراح طرح رالی گردشگری بانوان خاطرنشان کرد: ما در مسیر رالی در شش ایستگاه داوری که در مناطق گردشگری ماکو، روستای گردشگری رند، چشمه ثریا، کاخ سردار ماکو، دخمه فرهاد و شهر بازرگان مستقر شده‌اند، امتیازاتی را به افرادی که با مهارت و رعایت قوانین رانندگی توانسته‌اند اطلاعات جغرافیایی و گردشگری خود را نشان دهند، می‌دهیم و و در پایان مسابقه، جوایزی را به 10 شرکت‌کننده برتر خواهیم داد.

    یادآور می‌شود، اجرای طرح بین‌المللی بانوان در صبح روز 20 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امر بانوان از مقابل ورودی شرقی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی