مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت همراه‌سرایی جدید در مجاورت بیمارستان امام حسین(ع) تهران

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی منطقه ۷ تهران از احداث همراه‌سرایی در مجاورت بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: این طرح در راستای برطرف کردن مشکلات اقامتی همراهان بیماران و کاهش هزینه‌های آنان در این منطقه اجرا می‌شود.

ساخت همراه‌سرایی جدید در مجاورت بیمارستان امام حسین(ع) تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران، شهرام شفیعی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه افراد مختلف از شهرستان‌های دیگر برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) مراجعه می‌کنند  وجود یک همراه‌سرا در این منطقه بسیار ضروری است.

    وی ادامه داد: طبیعی است که بسیاری از بیماران همراهانی دارند که در طول دوره درمان آنها را همراهی می‌کنند؛ برخی از افرادی که تمکن مالی دارند می‌توانند به هتل یا مسافرخانه یا به منزل اقوام خود بروند، اما کسانی از تمکن مالی برخوردار نیستند مجبور هستند از چادرهای مسافرتی استفاده کرده یا در خودروی خود استراحت کنند.

    معاون شهردار منطقه 7 همچنین اضافه کرد: این مسئله باعث شده‌است در کلانشهرها شاهد ظاهر نامناسبی باشیم. هموطنان ما مهمان محسوب می‌شوند و نباید در خیابان اسکان داشته باشند. از این رو احداث همراه‌سرای بیمارستان امام حسین (ع) را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

    وی با اشاره به موقعیت خاص این منطقه و لزوم احداث  همراه‌سرا  تصریح کرد: وجود مراکز بزرگ درمانی از جمله بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) ، مسافر پذیری این منطقه را از بعضی مناطق شهر تهران و همچنین شهرهای مختلف کشور افزایش داده است؛ این موضوع مشکلاتی را برای مراجعین و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه به وجود آورده است . به منظور حفظ شان و کرامت همراهان بیماران و همچنین حفظ آرامش و آسایش ساکنان مجتمع‌های مسکونی اطراف این بیمارستان اقدام به احداث مرکزی در خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان برای اقامت موقت آنها کرده است.

    به گفته شفیعی، این اقدام خداپسندانه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در محدوده بیمارستان کاهش خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار