مدیران خودروعصر اعتبار

اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به تمامی دهیاران کشور

عصر ساختمان- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اعطای تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون ریالی به تمامی دهیاران کشور، اعم از پاره وقت و تمام وقت، خبر داد.

اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به تمامی دهیاران کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سعیدرضا جندقیان با بیان خبر فوق گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته با موضوع همکاری فی مابین در خصوص ارائه خدمات مالی و بانکی و در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال در روستاهای کشور، از سال گذشته تاکنون مبلغ 210 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به دهیاری‌های کشور تخصیص یافته است.

    وی در ادامه افزود: پیرو تفاهم‌نامه موصوف مقرر شد در این مرحله به شخص دهیاران سراسر کشور، اعم از پاره وقت و تمام وقت، تسهیلات بانکی تعلق بگیرد.

    جندقیان اضافه کرد: سقف تسهیلات اعطایی پست بانک به هر دهیار 100 میلیون ریال با نرخ 12 درصد سالیانه و بازپرداخت حداکثر 36 ماهه می‌باشد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی یادآور شد: نوع حساب افتتاح شده برای دهیاران به منظور دریافت این تسهیلات، قرض الحسنه جاری یا پس انداز با کارت می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی