مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر برنامه ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان :

ابتکار برگزاری نمایشگاه خدمات شهری از اصفهان بوده است

عصر ساختمان- مدیر برنامه ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: ابتکار برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در کشور، از اصفهان بود که کلید آن از سال ۱۳۸۳ زده شد و پس از آن با فاصله چند سال، برخی شهرهای کشور به برگزاری چنین نمایشگاهی اقدام کردند.

ابتکار برگزاری نمایشگاه خدمات شهری از اصفهان بوده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از عصر نمایشگاه، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، مجید عرفان منش در بازدید از نمایشگاه تخصصی گل، گیاه، فضای سبز و مبلمان شهری، افزود: یکی از رسالت های شهرداری، ایجاد فضای کسب و کار مناسب در شهر است، به همین دلیل شهرداری خود را از نمایشگاه ها جدا نمی داند و در برگزاری این نمایشگاه نیز جلسات ستادی مشترکی تشکیل شد تا کیفیت مطلوب برگزاری به دست آید.

    وی ادامه داد: برای ایجاد فضای حرفه ای نمایشگاه، تأکید زیادی بر حضور مشارکت کنندگان بخش صنایع جانبی مانند تجهیزات گلخانه ای و دیگر موارد در کنار محصولات و تولیدات داشتیم تا بخش تخصصی نمایشگاه ارتقا یابد.

    عرفان منش، با اشاره به این که اصفهان یکی از مدرن ترین و به روزترین شهرها از نظر تجهیزات و خدمات شهری است، اظهار داشت: در سال های گذشته، مردم آشنایی چندانی با حوزه مبلمان شهری و خدمات شهر نداشتند اما با برپایی این نمایشگاه ها و فرهنگ سازی های لازم، شهروندان با ادبیات مبلمان شهری آشنا شده و این ارتقای سطح فرهنگی و علمی، ارایه خدمات برای شهرداری را نیز آسان تر کرده است. 

    مدیر برنامه ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اذعان داشت: از طریق این نمایشگاه ها، ذائقه شهروندان را کشف و استخراج کرده و بر اساس آن برنامه ریزی می کنیم. در بخش تولید تجهیزات نیز شرکت ها طبق اعلام نیاز شهرداری و بر اساس مذاکرات قبلی، در خصوص ساخت نوع جدیدی از تجهیزات اقدام می کنند.

    وی همچنین تأکید کرد: زمانی که مردم در چنین نمایشگاه هایی حضور می یابند و از نزدیک از غرفه شرکت های تولیدکننده این تجهیزات، بازدید می کنند احتمال آسیب رساندن و تخریب تجهیزات شهری کاهش می یابد و می توان امیدوار بود که شاهد حداقل تخریب و آسیب باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو