مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن و پتروشیمی دو صنعت پیشرو برای دولت دوازدهم

عصر ساختمان- یک کارشناس بازار سرمایه با ترسیم دورنمای شش ماهه گذر از رکود اقتصادی کشور گفت: به نظر می رسد پس از این دوره شاهد شرایط مناسب تری برای اقتصاد کشور باشیم که به تبع آن بازار سرمایه نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

مسکن و پتروشیمی دو صنعت پیشرو برای دولت دوازدهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، سید محمود حسینی پور با اشاره به اینکه بازار ایران از شرایط مناسبی برخوردار نیست،گفت:رکود حاکم  بر نظام جهانی که در حال گذر است، موجب شده بازار کشور ما نیز تحت تاثیر این رکود قرار گیرد.

    وی به افزایش نسبی قیمت نفت و تولید بیش از پیش آن اشاره و بیان داشت: درآمدهای حاصل از نفت در صورت عدم مشکلات سیاسی موجب مدیریت درست شده و به رونق سرمایه گذاری ها کمک بسزایی خواهد کرد. 

    مدیرعامل کارگزاری باهنر با ترسیم دورنمای شش ماهه گذر از رکود اقتصادی کشور ، اظهارداشت:به نظر می رسد پس از این دوره شاهد شرایط مناسب تری برای اقتصاد کشور باشیم که به تبع آن بازار سرمایه نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

    این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد:درآمد های بالای نفت و سرمایه گذاری خارجی موجب تولید بیشتر مواد پتروشیمی خواهد شد که این در آمد بطورحتم  بیش از خام فروشی است؛سرمایه گذاری خارجی نیز نیاز به جو آرام سیاسی دارد که مطمئنا بعد از انتخابات فراهم خواهد شد.

    حسینی پور با بیان اینکه  اثرات سرمایه گذاری به زمان زیادی نیاز دارد ،خاطرنشان کرد: با توجه به این  شرایط پیش بینی می شود  صنایع پتروشیمی و مسکن با  شتاب بیشتری نسبت به سایر صنایع از رکود خارج و به رونق نسبی خواهند رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی