مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار مریوان:

پروژه بازیافت زباله شهرمریوان تا پایان امسال افتتاح می شود

عصر ساختمان- شهردار مریوان گفت: پروژه بازیافت زباله شهر مریوان و کانی دینار، برده رشه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه بازیافت زباله شهرمریوان تا پایان امسال افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، فواد کریمی پنج شنبه شب در جمع تعدادی از خبرنگاران استان در مریوان در مورد بحث زباله‌های این نیز شهر گفت: زباله‌های شهر مریوان در گذشته در روستای عصر آباد مدفون می‌شد که در سال گذشته این بحث با اعتراض مردم این روستا مواجه شد و زباله‌های مریوان در شهر باقی ماند .

    وی با اشاره به اینکه 31 نقطه برای دفن زباله‌ها در نظر گرفته شد، عنوان کرد: بعد از تشکیل چندین جلسه در نهایت دره سماقان برای دفن زباله مریوان در نظر گرفته شد که متاسفانه این مکان نیز با اعتراض فعالان محیط زیستی همراه شد و 36 روز زباله در پارکینگ شهرداری باقی ماند.

    وی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که انجام شد خوشبختانه سرمایه گذاری در خصوص بازیافت زباله مریوان انجام گرفته است و پروژه سرمایه گذاری بازیافت 100 درصدی زباله شهر مریوان و کانی دینار، برده رشه تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید

    شهردار مریوان با اشاره به اینکه قطعا با تغییرات در شورای شهر در شهرداری نیز تغییر و تحولاتی به وجود خواهد آمد،  بیان کرد: شهرداری مریوان همیشه در راستای توسعه شهر تلاش کرده است و بی شک این تلاش ها کافی نیست و همواره جای کار وجود دارد.

    کریمی به پروژه های قابل افتتاح شهرداری مریوان در سال 96 اشاره کرد و گفت: مریوان با توجه به وسعتی که پیدا کرده است از لحاظ تهیه آسفالت با مشکل روبرو بود که در این خصوص کارخانه آسفالت قدیمی این شهر با ظرفیت 120 تُن با هزینه 2 میلیارد تومان بازسازی و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد .

    کریمی  با بیان اینکه بعضی از خانه‌های شهر مریوان در کوهپایه‌ها ساخته شده و امکانات تفریحی و ورزشی در آنجا کم است، عنوان کرد: با کمک منابع طبیعی در حاشیه شهر فضایی ویژه تفریح و ورزش برای اهالی این مناطق افتتاح خواهد شد .

    وی با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم قله امام در بحث جاده سازی یکی از پروژه‌های مهم شهرداری مریوان است، بیان کرد: ساختمان موتوری شهرداری مریوان هم که با مشکل روبرو بود در تابستان 96 به بهره برداری خواهد رسید .

    وی به نورپردازی شهر مریوان هم اشاره کرد و گفت: در سال جاری 44 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهر مریوان اجرا خواهد شد که نقش بسزایی در روند رشد فرهنگ و ورزش این دیار دارد .

    شهردار مریوان به پروژه شاخص روگذر امام شافعی مریوان هم اشاره کرد و افزود: این پروژه از شاخص‌ترین پروژه‌های شهر مریوان است که شرق و غرب این شهر را به هم متصل می‌کند و برای این پروژه 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که مقرر شده است تا 18 ماه آینده به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار