مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پیشین بنیاد مسکن شهرستان شاهرود:

۳۰۰۰جلد سند روستایی در شاهرود صادر شد

عصر ساختمان- رئیس پیشین بنیاد مسکن شاهرود بابیان اینکه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله مهمترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: سه هزار جلد سند روستایی طی دوسال گذشته در این شهرستان صادرشد.

۳۰۰۰جلد سند روستایی در شاهرود صادر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، سید رضا حسینی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسکن شاهرود با حضور مدیرکل این اداره به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه بر اساس شعار سال و اقتصاد مقاومتی طی دو سال گذشته تلاش شد استراتژی عملکرد بنیاد مسکن نیز بر همین اساس حرکت کند، ابراز داشت: در حوزه سند مالکیت روستایی و ارزش گذاری املاک آن طی دو سال اخیر در مجموع بیش از سه هزار جلد سند صادر و به روستاییان تحویل داده شد.

    وی افزود: طی دوسال اخیر با تلاش و همت و مشارکت مردم، دهیاری ها و شوراها بیش از 232 هزار و 360 متر مربع از معابر روستایی بهسازی شد که باید گفت طی یک سال به اندازه 12 سال در این حوزه کار انجام شد و همچنین در حوزه پروژه های عمرانی طی دو سال گذشته از مجموع چهار میلیارد تومان اعتبار مصوب، یک میلیارد و 886 میلیون تومان تخصیص و بهسازی معابر حدود 20 روستا انجام شد.

    سرپرست پیشین بنیاد مسکن شاهرود بابیان اینکه در مجموع طی دو سال گذشته شش میلیارد تومان اعتبار در حوزه روستایی مدیریت، توزیع و هزینه شد، ابراز داشت: در بازسازی منازل روستایی بیش از سه میلیارد و 465 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت و بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات تعمیر مسکن و پنج میلیارد و 180 میلیون ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی به اقشار روستایی پرداخت شده است.

    حسینی در ادامه تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از انرژی پاک و کاهش هزینه ها بیش از 250 مورد پرداخت تسهیلات بلاعوض برای استفاده از آبگرمکن های خورشیدی به ویژه در بخش بیارجمند و طرود انجام شد.

    وی افزود: در حوزه فنی و مهندسی هم یک هزار و 800 مورد پاسخ استعلام های کارشناسی مختلف در بیش از 230 پرونده مطرح شده در کمیسیون تغییرات غیر اساسی طرح های هادی رسیدگی شد و باید گفت در حال حاضر همه روستاهای بالای 20 خانوار شاهرود دارای طرح هادی بوده و در 60 درصد این روستاها به اجرا درآمده است.

    سرپرست پیشین بنیاد مسکن شاهرود با بیان اینکه 276 واحد مسکن در شهرک فدک این شهرستان تحویل مالکان شد، ابراز داشت: اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از برنامه های بنیاد مسکن محسوب می شود که بر همین اساس این واحدهای مسکونی از اداره مسکن و شهرسازی تحویل گرفته شد و هم اکنون در حال ساخت است.

    حسینی ادامه داد: واحدهای ملکی در طرح مسکن مهر با تسهیلات 40 میلیون تومانی به زودی تحویل مردم داده خواهد شد که با اجرای آن سرعت طرح های ساختمانی شهرستان ارتقا خواهد یافت که این مجتمع در 23 بلوک 12 واحدی در 18 هزار مترمربع زمین با 27 هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است.

    وی ضمن بیان اینکه با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، 161 هکتار زمین هم در روستاها تملک و بیش از 643 قطعه زمین به مساحت بیش از 190 هزار متر مربع برای تامین مسکن جوانان واگذار شد، افزود: با همکاری فرمانداری شاهرود بنیاد مسکن 76 مورد گزارش تخلف را شناسایی و در پی آن 30 مورد منجر به صدور رای شد.

    در این جلسه از زحمات سید رضا حسینی تقدیر و مهدی پارسا به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شاهرود معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار