مدیران خودروعصر اعتبار

با امضای یک تفاهم‌نامه کلید خورد؛

امدادرسانی هلال احمر به حاشیه‌نشینان و ساکنان بافت‌های فرسوده

عصر ساختمان- تفاهم‌نامه همکاری جمعیت هلال‌احمر با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با هدف اجرای برنامه‌های آموزشی و امدادی در بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری به امضا رسید.

امدادرسانی هلال احمر به حاشیه‌نشینان و ساکنان بافت‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران امروز در حاشیه بیست و نهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار میان محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مصطفی محمدیون دبیرکل جمعین هلال احمر ایران به امضا رسید.

    این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک در زمینه برنامه‌های بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی (حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور بین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و جمعیت هلال احمر تنظیم، منعقد و مبادله شده است.

    هدف از این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی، حمایتی، علمی، پژوهشی، آموزشی طرفین اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های کلی بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و سازماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی (حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور خواهد بود.

    موضوع این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و امدادی و ارائه خدمات بشر دوستانه به ساکنان مناطق محروم و فقیر سکونتگاه‌های غیررسمی ‌(حاشیه‌نشینی)، روستاهای در حریم بلافصل شهرها، بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهرهای کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو طرف خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی