مدیران خودروعصر اعتبار

ورود سامانه بارشی تازه;

آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها از بعدازظهر امروز در‌ شمال‌غرب

عصر ساختمان- از بعداز ظهر امروز تا اواخر وقت روز چهارشنبه، آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و وقوع تگرگ در آذربایجان غربی، شمال و شرق ایلام، اردبیل، لرستان، کردستان، زنجان و بیشتر نقاط همدان و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها از بعدازظهر امروز در‌ شمال‌غرب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بعدازظهر امروز بر شدت بارش‌ها در شمال غرب و غرب کشور افزوده شده که موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مناطق خواهد شد.

    از بعدازظهر امروز گستره بارش‌ها به تدریج به البرز غربی و مناطقی از جنوب غرب خواهد رسید همچنین علاوه بر مناطق یاد شده امروز بارش‌‌های پراکنده باران در مرکز، جنوب شرق و ارتفاعات البرز شرقی رخ می‌دهد.

    از بعداز ظهر امروز سه‌شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و در مناطق مستعد وقوع تگرگ در آذربایجان غربی (به‌ویژه نیمه جنوبی استان)، شمال و شرق ایلام، نیمه جنوبی اردبیل، لرستان، کردستان، زنجان و بیشتر نقاط همدان و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود از این رو توصیه می شود اقدامات لازم جهت کاهش از خسارات احتمالی به عمل آید.          

    روز چهارشنبه بارش‌ها در مناطق ذکر شده ادامه می‌یابد و از بعدازظهر با کاهش باران در شمال غرب فعالیت سامانه به مناطق مرکزی گسترش می‌یابد.

    از اوایل وقت صبح روز پنج‌شنبه سامانه بارشی دیگری وارد کشور شده که بارش در شمال غرب، غرب و البرز مرکزی آغاز خواهد شد و به تدریج بیشتر استان‌های کشور را در برمی‌گیرد که در غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی به صورت رگبار و رعدوبرق، وزش باد و در شرق و جنوب شرق به صورت پراکنده است و در سایر مناطق کشور نیز رگبار باران در بعدازظهر پنج‌شنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

    ‌فردا مناطق غربی خلیج فارس مواج است.

    آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات ابری همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 27 و 17 درجه خواهد بود.

    روز آینده اهواز با بیشینه دمای 41 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای سردترین مرکز استان خواهد بود.

    میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز هفتم اردیبهشت‌ماه امسال 193.7 میلی‌متر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 212.3 میلی‌متر بود،بنابراین بارش سال جاری 91.3 درصد بارش سال گذشته است.

    کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار