مدیران خودروعصر اعتبار

عدم برنامه‌ریزی‌ کارشناسانه دلیل اصلی مشکلات مسکن مهر است;

نیاز واقعی کشور به مسکن مهر ۷۰۰ هزار واحد بود

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در نشستی با مدیران عامل شهرهای جدید اعلام کرد: از زمان آغاز طرح مسکن مهر، برنامه‌ریزی کارشناسی و جامعی برای واگذاری تعداد واحدهای مسکن مهر، جانمایی‌ها و چگونگی تأمین خدمات زیربنایی صورت نگرفت، امری که باعث شد در حال حاضر با تعداد انبوهی از واحدهای فاقد متقاضی و مشکلات عدیده در زمینه خدمات زیربنایی مواجه شویم.

نیاز واقعی کشور به مسکن مهر ۷۰۰ هزار واحد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی نشستی در شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر که با حضور مدیران عامل شهرهای جدید برگزار شد با تأکید بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های باقی‌مانده اعلام کرد: دغدغه فعلی و اصلی ما حل مشکلات مردم در حوزه مسکن مهر است، خوشبختانه در حال حاضر روند اجرایی تکمیل مسکن مهر در حد قابل قبولی پیش می‌رود، اما با این حال باید از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای خود در راستای سرعت بخشی به تکمیل پروژه‌ها استفاده کنیم.

    مهرآبادی در ادامه با ارائه آماری درخصوص واحدهای مسکن مهر مورد نیاز در کل کشور که اخیرا صورت گرفته، اظهار داشت: از همان ابتدای طرح مسکن مهر پیشنهاد من این بود که کل مسکن مهر کشور باید 400 هزار واحد باشد و مطالعات اخیر هم نشان می‌دهد که کل نیاز مسکن مهر در کشور، 700 هزار واحد بوده است.

    وی در ادامه افزود: متأسفانه زمانی که پروژه مسکن مهر مطرح شد، برنامه‌ریزی کارشناسی و جامعی برای واگذاری تعداد واحدهای مسکن مهر، جانمایی‌ها و چگونگی تأمین خدمات زیربنایی صورت نگرفت که در حال حاضر با تعداد انبوهی از واحدهای فاقد متقاضی و مشکلات عدیده در زمینه خدمات زیربنایی مواجه هستیم.

    مهرآبادی همچنین خاطرنشان کرد: تکمیل مسکن مهر وظیفه دولت و تعهدی است که به مردم داده‌ایم و با تلاش مضاعف و برطرف کردن مشکلات، بیشتر پروژه‌ها را به سرانجام خیرخواهیم رساند.

    وی در پایان تأکید کرد: طبق وعده داده شده تا پایان کار دولت یازدهم بایستی ساخت مسکن مهر به پایان برسد، لازم باشد مانند پردیس شب ها هم پیمانکاران و وادار به کار کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی