مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۱۲۰ واحد مسکونی و دامی سیل زده در خدابنده بهسازی می شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: عملیات بهسازی ۱۲۰ واحد مسکونی و دامی سیل زده در هشت روستای شهرستان خدابنده به سرعت در حال پی گیری است.

۱۲۰ واحد مسکونی و دامی سیل زده در خدابنده بهسازی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سجاد صنعتی منفرد افزود: وقوع سیل در هشت روستا در بخش های مرکزی و بزینه رود شهرستان خدابنده موجب وارد شدن خسارت 20 تا 60 درصدی به 120 واحد مسکونی و دامی شده است.

    وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه سیل در خدابنده، 15 نفر از کارشناسان بنیاد مسکن استان جهت شناسایی و بررسی خسارت های وارد شده به منطقه اعزام شدند، اظهار کرد: در روستاهای گویجه ییلاق، سازین، حسین آباد، منتش و کسیک در بخش مرکزی و روستاهای گل تپه، زاغه لو و حسام آباد در بخش بزینه رود علاوه بر وارد شدن خسارت به واحدهای مسکونی و دامی، معابر روستاها نیز در اثر سیل دچار خسارت هایی شده اند که بنیاد مسکن بلافاصله برای جبران خسارت های وارده وارد عمل شده است.
    صنعتی منفرد از آغاز فرایند تشکیل پرونده و معرفی روستاییان به بانک ها برای بهره مندی از تسهیلات بهسازی واحدهای مسکونی و دامی سیل زده از امروز/ یکشنبه/ خبر داد و گفت: هیچ مشکل و مانعی برای رسیدگی به مناطق سیل زده در خدابنده وجود ندارد و جبران خسارت های وارد شده در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
    به گزارش ایرنا، روز گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شهرستان خدابنده تشکیل شد و دستگاه های امداد رسان به ویژه جمعیت هلال احمر، امکانات امدادی و خدماتی خود را برای خدمت رسانی به سیل زدگان روستایی مستقر کردند.
    به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، 70 درصد 200 هکتار از باغ های سطح شهرستان خدابنده در اثر بارش تگرگ خسارت دیدند.
    صفی الله کرامتی افزود: 15 هزار هکتار از مزارع خدابنده نیز در اثر بارش تگرگ و سیل دچار خسارت 10 تا 15 درصدی شدند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی